Ulike måter å oppleve Eglesia de Santa Maria del Mar på
Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Var innom denne kirken da vi var ute å spaserte. Mange turister, men veldig stille og rolig inne i kirken. Skikkelig fint byggverk, bør besøkes hvis man er i Barcelona!

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, msvarva
Anmeldt 1. mai 2019 via mobile enheter

Flott interiør - god tilgang til kirken, med inngang fra to sider. Nydelig opplyst og enkelt å ta bilder hvis du ønsker det.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, Vibeke S
Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

Flott kirke med nydelige farger. Fin atmosfære. Lett tilgjengelig. Vakre utsmykninger. Flotte søyleganger

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, myklemor
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Anbefaler serien Havets katedral på Netflix før et besøk i denne nydelige katedralen. Fascinerende å kjenne til historien om hvordan den ble bygget. Behagelig ro og stillhet inne i kirken.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Lene S
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Bygget på frivillig basis av at man bar steinblokker på ryggen til det som nå fremstår som en praktfull bygning.
Fantastisk arkitektur og man blir helt salig av å gå inn og kikke.
Etter å ha lest havets katedral var det spesielt å få sett denne, da basilikaen er bakgrunn for boken.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 870Linda
Anmeldt 23. januar 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig å komme tilbake til det lille kapellet til høyre i kirken. Vi overvar en nydelig konsert med klassisk spansk gitar. Fortreffelig opplevelse. Selv om vi ikke fikk sett hele kirken en gang til denne gangen.
Anbefaler konserten.

Dato for opplevelse: januar 2018