Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Stort hotell. Frokost helt Ok. Rommene greie, men dårlig trykk på vann i dusj. Liker selv at det er dør inn til bad/toalett. Veldig lytt. (fra naborom)Savnet vannkoker og kaffe på rommet. Stuepiken kom tidlig å banket på døren, så heng opp lapp om du vil sove lenger enn kl 09:00. Det positive var at det var veldig sentralt.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Inger N
Anmeldt 21. september 2017 via mobile enheter

Bra beliggenhet i forhold til sentrum, noen minutters gange til La Rambla og Barcelonas idylliske smågater. Hotellet er meget miljøbevisst og flere hoteller og styrbyer har mye å lære av dette hotellet. Svømmebassenget på taket er lite men flott og er også saltvannsbasseng. Flott utsikt over Sagrada familia.
Vi brukte ca. 20 min på å gå til stranda fra hotellet.
God frokost og veldig hyggelig betjening. Jeg fikk til og med servert bursdagskake på morningen til frokost, med et lys :) takk for oss, vi kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, AC M
Anmeldt 25. juni 2017

Vi valgte dette hotellet for en overnatting i barcelona før et cruise. Vi valgte det basert på pris og alle de gode tripadvisor reviewene. Det er viktig at en forstår at dette faktisk bare er et tre stjerners hotel, og man får akkurat det. Rommene er rene, minimalistiske og rett og slett litt tomme. Standarden er helt grei. Det er ingen restaurant eller bar på hotellet på kveldstid og generelt lite "ekstra". Men som et trestjerners hotel til en rimelig penge er dette helt ok.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Nina S
Andante-Hotel, Director de Relaciones con Clientes på Andante Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2017

Dear Nina,

First of all, let me apologize for answering you in English. Thank you for taking the time to post your feedback regarding your recent experience with us.

Our mission is to offer our guests high-quality basic services with 4* facilities, while ensuring sustainability. That’s why we do not have amenities in the rooms, except from the soap/gel & shampoo dispensers.
Once again thank you for your review and we do hope to welcome you back again on your next visit to Barcelona.

Kind regards,
Andante Hotel

Anmeldt 11. september 2016 via mobile enheter

Vi havnet på Andante etter at hotellet vi hadde bestilt hadde overbooket. Vi ble godt mottatt i resepsjonen og betjeningen gjorde alt de kunne for å hjelpe oss. De var både hyggelige og fikset opp for oss. Rommene er romslige og rene. Sengen er stor og passe myk. Gode puter. Jeg kommer til å bestille her flere ganger

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, ArildR793
Anmeldt 7. august 2016

Et moderne, stilrent, veldig hyggelig hotell. Midt i sentrale Barcelona, likevel med en rolig atmosfære, både ute og inne. Plassert i bydelen El Raval, tett på La Rambla - men uten den masete, høye turistfaktoren man finner der. El Raval er et spennende strøk, og ikke lenger "skummelt", her er det tydeligvis gjort noen grep de senere år. Masse hyggelige spisesteder og barer, vintagebutikker, flotte MACBA (museum for samtidskunst) og små, fine plasser og ikke minst langt færre turister gjør dette området til et svært godt valg. Kort vei til havnen fra hotellet, som ligger i en stille gate med frodige trær og taxiholdelass rett utenfor. Vi droppet frokost, men rundt hjørnet finnes et sjarmerende og hyggelig frokoststed, med god kaffe og lekre bakevarer av alle slag. Hotellet har nydelig takterrasse med et lite basseng og fantastisk utsikt over byen. Rommene er store og komfortable med gode senger. Renholdet er generelt på høyt nivå. Hyggelig lobbyområde, proff og vennlig betjening. Urban, minimalistisk stil, ikke noe dill - her har man det man trenger, hverken mer eller mindre. Savnet ikke kjøleskap, automater med kald drikke i lobby og ved takterrasse. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Semmeltind