Museu Nacional d'Art de Catalunya - MNAC

Ulike måter å oppleve Museu Nacional d'Art de Catalunya - MNAC på
Barcelona Museum Pass
160 anmeldelser
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var ikke inne på museet, men området utenfor var utrolig flott! Dette så ut som et slott med nydelig park og vann. Må sees! De magiske fontene er også her på kveldstid. De fikk vi dessverre ikke sett fordi det var kun tirsdag-fredag. Sjekk åpningstider først og ta en kveldstur! Dette var mye flottere enn Gaudí parken!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, skaane
Anmeldt 16. juli 2018

For en plass. Hvis neon skulle spurt meg hvor man skulle dra hvis man var i Barcelona ville jeg sagt denne plassen. Når du kommer ditt virker alt rundt deg stort og majestetisk. Fontenen, de to tårnene du møter før museu er også med på å lage et helhetlig inntrykk. Selve Museu er bare helt fantastisk. Stort, massivt og helt ekstremt vakkert.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 754eirikk
Anmeldt 23. januar 2018 via mobile enheter

Dette var fjerde gangs besøk av stedet. Utstillingene er omfattende og fantastiske. Denne gangen konsentrasjon om gotisk og moderne kunst. Hvilket tok mer enn nok tid, og var en fryd denne søndagen. Utsikten utenfor er fantastisk, og jeg håper komme tilbake for å se fontenen «live» ved en senere anledning.
Jeg bare elsker dette stedet.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, 540yvonne
Anmeldt 26. oktober 2016

Et flott museum lokalisert på en høyde med god utsikt over byen. Fine samlinger av katalansk kunst. Bygningen er omgitt av et parkaktig området.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, ProfessorTravell
Anmeldt 9. mars 2016

Dette vakre bygget var ett sted jeg ofte vendte tilbake til fordi det ligger så flott til i terrenget. Uansett om du er det i lys eller mørket blir man glad inni seg. Fontenen rundt og ja hele området er bare helt nydelig. Jeg var jo ikke inne og så på meninga med bygget da fordi det blir for detaljert og så rekker man ikke over alt...........Roma eeeeeeeeeeeeee jeg mener Barcelona var ikke bygd på en dag.

Dato for opplevelse: mars 2016
Takk, Baross