2 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 205
CheapTicketsUSD 204
Trip.comUSD 204
Anmeldt 17. oktober 2018

Trivelig Hotell som ligger like ved Port de vill. Hyggelig betjening, flotte rom og stilig tak terrasse. Noe mindre basseng enn forventet. Litt ustrukturert frokost servering. Ofte tomt for enkle ting som juice og kaffekopper. Rent, moderne og velholdt. Ligger i begynnelsen av det Gotiske kvarter. Fint for familier

Romtips: Rom med utsikt mot havnen (5 etasje)
Takk, Jone A
DuquesadeCardona, Director de Relaciones con Clientes på Hotel Duquesa de Cardona, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Dear Jone A,

Thank you very much for taking the time to write this review. We are very pleased to know that you and your family enjoyed your stay in Barcelona. We sincerely appreciate your kind words about our location and facilities. Thank you for your feedback that help us to improve our standards.

We hope to welcome you back very soon.

Kind regards

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger ved båthavna, har flott utsikt. Kort avstand fra flyplassen, kjempe god service. Det var rent og pent overalt. Flott takterrasse og god frokost, som var tilgjengelig bra kl 7.00 til 11.00.

Takk, Eidy S
DuquesadeCardona, Director de Relaciones con Clientes på Hotel Duquesa de Cardona, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Dear Eidy S,

Thank you very much for your five star review! We are very pleased to read that we fulfilled your expectations.
We sincerely appreciate your kind words about our facilities and services
We hope to welcome you back very soon.

Warm regards

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Et nydelig lite hotell med kort vei til det meste. Fantastisk betjening som virkelig ser sine gjester. Deilig frokost i rolige omgivelser, anbefales. Nå har også den fantastiske takterrassen fått den betjeningen den fortjener. Alltid koselig å komme hjem til dette hotellet. Lykke til med den unge, positive og flinke mannen på takterrassen. Dette er veldig bra

Takk, oskarlyngstad
DuquesadeCardona, Director de Relaciones con Clientes på Hotel Duquesa de Cardona, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Dear Oskarlyngstad,

Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback. I can assure you that I have shared your kind comments with our guest services team. I am delighted that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcoming back very soon!!

Kind regards

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Var innom her to daget i starten av ferien. Ble så fornøyd at vi avsluttet med to ekstra dager. Flott beliggenhet, rom og frokost. Det hele ble toppet med en liten men fantastisk takterrasse. Kanon utsikt over havnen. Servicen der fra Marina var outstanding. Vi har allerede bestilt neste besøk.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 275bj_rns
DuquesadeCardona, Director de Relaciones con Clientes på Hotel Duquesa de Cardona, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Dear Bjorn,

Thank you very much for taking the time to write this review and share your experiences with other travellers and with us. We are delighted to know that your stay at the Duquesa de Cardona has been so pleasant and we highly appreciate your compliments on services, location and of course the staff!

Kind regards.

Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Flott hotell med svært god beliggenhet. Veldig fin takterasse med bar og utsikt over marinaen. Betjeningen på hotellet er svært hjelpsomt og hyggelig. OK frokost, det kunne vært litt mere frukt og alternativer, men alt i alt bra!
Vi kommer tilbake hit!

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Impaw
DuquesadeCardona, Director de Relaciones con Clientes på Hotel Duquesa de Cardona, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2018

Verdsatt Impaw,

takk for å ha valgt hertuginne av Cardona og for å ha verdsatt og vurdert vårt hotell gjennom TripAdvisor.

Vi er veldig glade for å vite at det fremhever svært positivt tjenesten av våre ansatte, utsikten fra terrassen vår samt frokost.

Det ville være en glede å ønske deg velkommen igjen snart!

Hjertelig,

Ruth Morales