Tur til FC Barcelonas fotballstadion og museumsbilletter

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Camp Nou på
Anmeldt 2. november 2018

Dette ble høydepunktet for min 15åring som er fotballfan, selvom ikke Barca er laget i hans hjerte! Det ble en suveren reise i fotballens magiske verden. Har selv vært på fotballkamp her,men like spennende å se alt det andre man ikke ser på en match. Vel verdt et besøk!

Takk, AnkaU6
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Var der på champion league kamp.. Barcelona mot inter. Full stadion og god stemning. Vær der en halvtime før. Beregn god tid selv om det går raskt. De fleste kommer 15 min før kamp.

Takk, Hartge
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi kjøpte billetter på nettet til kl 18, omvisning med VR briller. Kom rett inn, ingen kø. Unødvendig med audio guide, ellers veldig fint lagt opp. Man går rundt på egenhånd, lett å finne frem - avgrenset korridorer. Fikk se VIP tribuner og pressetribunen. Artig. Må oppleves også for de som ikke er fotballinteressert. Avsluttende del av runden er i en kjempestor FCB megastore med masse flott fotballtøy og sko :) I starten av turen blir man tatt bilder av, disse er veldig dyre 500,- kr og de kommer i en bok man ikke trenger.

Takk, skaane
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

En gigantisk fotballarena som bør oppleves. Ingen fotballkam når vi var der men veldig god omvisning. Stor supporter butikk med samme prisnivå som i Norge.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Gøran N
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Visst du har muligheten til å gå på kamp på denne stadion, må ein absolutt gjere det uansett om ein er fotballinteressert eller ikkje:) ein opplevelse

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, kristianl208