“Should be renamed to Fock - a place where zero fock is given!”
Anmeldelse av Foc

Foc
Vurdert som nr. 541 av 11 364 Restauranter i Barcelona
Kjøkken: Brasiliansk, Latinsk, Bar
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Barceloneta
Anmeldt 27. november 2018

Vi hadde lest masse gode anmeldelser fra dette stedet og valgte å spise sen lunsj her. Når vi kom hit var det ikke mange gjester, altså lite trykk. Vi bestilte drinker og en starter da vi ventet på siste mann. etter ca 15 min kom første drink. Vår venn hadde nå også kommet og bestilte en drink han også. 20 min senere når han kommer med vår starter (3 små tacos) Spør han kompisen om han fortsatt ville ha den drinken?! What tf? Ja, det er klart han ville det. Når vi endelig hadde fått servitøren sin oppmerksomhet, bestilte vi 4 en biff som man deler 2 og 2. Vi hadde drukket opp og prøvde å få tak i servitøren flere ganger uten at han eller hun så bort på oss for å se om vi hadde det bra og trengte påfyll. Så jeg dro til baren og bestilte mer drikke, øl. Dette tok nye 15 min å få levert på bordet... Og vi lurte på når maten skulle komme. Nå begynner tiden virkelig å gå her uten at vi har fått maten vår fra vi bestillte. Og vi ser at andre gjester som kom og bestillte etter oss blir servert først, rekker å spise og gå før vi har fått vår mat.. Siden de ikke bryr seg om å komme bort til bordet vårt, eller se bort. Må jeg nok en gang dra inn til baren for å spør om maten. Da sier han bare, "Eeh where you sitting? i don´t know when it´s ready, should be soon." Ok, greit. Venter 15 nye min så kommer ENDELIG maten vår og vi spør om å få en ny øl til maten. Vi spiser maten vår, det var en bra porsjon, kjøttet var ikke så dumt heller. men siden vi nå har ventet over 1 time på mat og er ganske hangry så er opplevelsen ikke bra. BTW, den øllen vi hadde bestilt til maten, den fikk vi aldri. Så vi måtte igjen, inn til de, si at vi ikke lengre trengte ølla og vil gjerne betale!

Hvis du leser andre anmeldelser, så kan du se at det skjeldent er noe så negativt eller dårlig som dette. Det kan være vi var uheldig med de servitørene vi fikk (3stk) det kan være de hadde en dårlig dag! Men det gikk ut over vår tid og matopplevelse denne gangen. Dra heller et annet sted hvor du får oppmerksom het fra din servitør. det finnes 11.000 restauranter i Barcelona. Dropp denne...

Takk, GrimTrim
Noemí M, Community Manager på Foc, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Hola Grim,

Thanks for coming & reviewing us. We are really sorry that you experience in FOC resulted that way. On behalf of the staff, we really do apologize for the speed of service.

This type of situation is definitely not normal for us, as you have seen in our reviews. Friendly, efficient & correct service is always set to a high standard here at FOC and we truly try our best to give every guest a great experience. We're sure that if you return, this is something you will experience as well. Please, do not hesitate to send me an email to hola@focbcn.com if you want to contact us.

Hope you come back again because we would love that you give us a second chance to conquistar your coração.

Big hug,

Noemí & Team FOC

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Litt venting før vi fikk bord, men det va absolutt verdt ventetiden! Utrolig god mat og kjempe hyggelig betjening!
Anbefales virkelig!

Takk, emilieegg
Anmeldt 1. november 2015 via mobile enheter

Jeg og kjæresten min dro hit for en sen middag. Fra utsiden så det litt trangt og folksomt ut (Halloween), men vi fikk bord med en gang. Betjeningen var veldig imøtekommende og vi fikk maten raskt tross full restaurant. Vi spiste burrito og argentinsk biff, som begge var veldig smakfullt. Stemningen var topp og drinkene etter maten var like gode. Vi kan virkelig anbefale dette stedet videre.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, mortenb779
Anmeldt 31. august 2015

Hyggelig restaurant, bra med folk, gode drinker og hyggelige servitører. Spiste en god biff, kunne vært litt mer spennende tilbehør enn bare ris, men godt fornøyd med besøket.

Dato for besøk: august 2015
Takk, Sven_Osl
Anmeldt 31. juli 2015 via mobile enheter

Fikk plass ute og det var full restaurant. Hyggelig atmosfære. Fikk god service og maten ble raskt levert. Bestilte forrett og hovedrett og disse ble levert samtidig noe de ikke burde vært. Maten var god og man fikk et godt måltid for en god pris. Kunne gjerne spist her igjen.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Norway1961

Reisende som så på Foc, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Foc? Del dine erfaringer!