“God tapas Resturant med mye folk og god stemning ”
Anmeldelse av Elsa y Fred

Elsa y Fred
Vurdert som nr. 616 av 11 363 Restauranter i Barcelona
Kjøkken: Spansk, Kafé, Fusion
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: El Born / La Ribera
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Dette var en positiv opplevelse som vi plutselig oppdaget. Mye folk og god stemning (men også høyt lyd nivå). Anbefales .

2  Takk, 592magnusn

Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Stappfull resturant. Fikk bord rett ved utgangsdør og det var ingen demper på denne så en forferdelig slamring når folk gikk inn og ut! Litt for høy musikk til at det gikk an å føre en normal samtale! Maten var god!

2  Takk, elir_nnen
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Elsa y Fred leverer alltid. Fantastisk tapas og hyggelig atmosfære. Restauranten ligger i Carrer del Rec Comtal like ved Arc de Triomf.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Kari M
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Nydelig tapas, herlig stemning og atmosfære. Bestill bord, for her er det fullt både ute og inne. Grete S.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Gretesin
Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Elsa y Fred ligger fint til i El Born området, ikke langt ifra Arc de Triumf. Dette er vårt andre besøk der, og vi er svært fornøyde. Tapasen er god, vinen er god (anbefaler rødvinen «Fred»). Ofte fullt, så kan være lurt å være litt tidlig ute! Du kan sitte ved baren, et bord i restauranten eller på er av de to bordene utenfor. Utrolig koselig, og fantastisk service!! Hit kommer vi definitivt igjen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, ninamannsverk

Reisende som så på Elsa y Fred, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Elsa y Fred? Del dine erfaringer!