“God vin”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: El Congrés i els Indians
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Vi satt ute med varmelampe. Lekkert interiør inne og hyggelig ute. Veldig god vin og oliven men litt treg servering men hyggelig og forekommende når den kom

Takk, 580karib

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

La Plassphla tilbyr «luxus»-tapas for en overkommelig penge.
Var her med familien og fikk en fin gastronomisk opplevelse.
Hyggelig betjening, nydelig mat og fine omgivelser.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Nina Sophie B
Anmeldt 21. september 2017 via mobile enheter

God mat og atmosfære, samt utrolig hyggelig betjening. Har reist og prøvd mye, men dette tok kaka. Trygt valg! Kun 3 min fra placa Catalonia

Dato for besøk: september 2017
Takk, Krivald
Anmeldt 27. august 2016 via mobile enheter

Fantastisk mat, atmosfære og service. 6 retter med tapas, fra kongereker, kalvekjøtt, kylling og breiflabb. Nydelig godt. Beste restaurant i Barcelona så langt❤️.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Knut D
Anmeldt 17. februar 2016

En meget bra restaurant. Vi ble møtt av hovmesteren som lot oss velge hvor vi ville sitte. Så kommer servitøren og presenterer seg og siden dette var vår første gang her forteller han oss litt om menyen og hva han anbefaler at vi bestiller (noen tapasretter, samt en hovedrett). Mens vi ser på menyen kommer en av kokkene og lar oss smake på spekeskinken de har som en av tapasrettene, og den kan virkelig anbefales. Servitørene er hele tiden i nærheten (men ikke merkbart eller plagsomt) og passer på at du har det du vil av drikke og fjerner tomme tallerkener med en gang. Vi var der en søndagskveld og fikk også levende musikk. Dette opplevdes bare som bakgrunnsmusikk da den ikke var høy og man kunne fortsatt sitte og prate sammen.
En meget bra opplevelse

Dato for besøk: februar 2016
1  Takk, Jorgen74

Reisende som så på La Plassohla, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i La Plassohla? Del dine erfaringer!