2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 16.02.23
Gratis avbestilling frem til 16.02.23
Trip.comUSD 172
Anmeldt 7. mai 2017 via mobile enheter

Dette var et av de beste hoteller vi har bodd på. Meget bra beliggenhet, bare 10 minutt å gå fra flyplass bussen, og midt i sentrum for shopping og spisesteder. Meget flott rom med stor terrasse, moderne innredet og rent. Meget bra frokost og vennlig betjening. Her skal vi bo ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, 807arneh
SocialTeam, Manager på Musik Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mai 2017

Hi Arne!

Thank you so much for your wonderful feedback! It really was a pleasure to be able to make your time in Barcelona special. We look forward to seeing you again on your next visit to our beautiful city. -Ennio Mazzi

Anmeldt 20. mars 2017 via mobile enheter

Veldig fornøyd med hotellet, og hotellets ansatte. De ansatte gjorde sitt aller beste for at vi skulle ha det så bra som mulig. Kan trygt anbefalle dette hotellet for fremtidige gjester. Sentralt men alikavel litt skjermet fra det verste storby "bråket". Takk for oss

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, 767fredrikh
Anmeldt 5. februar 2016

Clean and nice hotel. Sentralt og greit i den gamle bydelen. Litt ekkelt i enkelte sidegater etter mørkets frembrudd. Men ellers sentralt og greit hotell . Men stiller og rolig om kvelden/natten. Så alt i alt. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: september 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, berit159
Anmeldt 10. september 2015 via mobile enheter

Deilig at det ikke lå midt i gryta, dog kort vei til alt! Stille. Fint rom, god seng og puter, stort bad, veldig rent. Gode restauranter og flere severdigheter rett ved. Absolutt ingen utsikt fra vinduet. Rimelig pris. Kan anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: august 2015
1  Takk, 436maii
Alina D, Director General på Musik Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2015

Dear Mai I,

We really appreciate your opinion about your stay at Musik Boutique Hotel.

Thank you so much for recommending Musik Boutique Hotel to other travellers!

It's a pleasure for us to know that you had a nice experience!

Kindest regards,

Alina D.

Anmeldt 29. september 2014

Meget bra 3 stjerners hotel,fantastisk koslige rom,lekkert innredet,fantastisk belligenhet i El Born sine bakgater,har bodd på mange steder i Barcelona dette vil jeg huske som et sted jeg vil tilbake til. Rent,nydlig frokost,meget bra service. Hyggelig betjening i recepsjonen,dette var supert sted og bo. I will be back:)

Dato for oppholdet: september 2014
  • Reisetype: Reiste med venner