Expedia.comUSD 364
eDreamsUSD 364
Orbitz.comUSD 364
Anmeldt 14. oktober 2017

Moderne leilighet der alle fasiliteter virket, var nytt og god standard. Like ved handlegaten og gamlebyen, samtidig som det var lite støy. Vi ble tatt imot ved ankomst, og de hadde full kontroll! Flott opphold for en familie på fem!

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, SolveigB226
Anmeldt 4. august 2017

Hyggelig personale ved inn/utsjekk, romslig leilghet perfekt for en liten familie, perfekt beliggenhet, balkong ut mot hygelig gate samt torg med lekeplass, noe lytt mot gang, sovesofa i stue ikke verdens mest behagelige, netflix på tv på soverommet, deilig takterasse med et koselig lite basseng ogutsikt mot katedralen, aircondition, vaskemaskin, oppvaskmasking og alt annet man skulle trenge på tur. Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, ole299
Anmeldt 3. august 2017

Vi var 2 voksne og 4 barn som overnattet her i 4 dager. Vil virkelig anbefale denne leiligheten til andre. Vi kommer til å bestille her om vi skal tilbake til Barcelona igjen. Stort pluss for gratis internett, nettflix og solterrassen med badebasseng. (Veldig lite basseng men deilig å kunne kjøle seg)

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, krasmu_546676
Anmeldt 30. juli 2017

Leiligheten var fullt utstyrt og skinnende rent, takterrassen var en fin overraskelse og stedet var utmerket. hyggelig personaler. kort vei til neste alle stedene,kunne gå videre og videre,Kvaliteten på armaturene og dekorasjonen av leiligheten var førsteklasses. Taket bassenget en fin touch. Utmerket kundeservice. Plasseringen er utmerket. Smart tv.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, yid111
Anmeldt 30. mars 2017 via mobile enheter

Hadde et flott opphold i den ene leiligheten i 4. etg. Leiligheten var veldig ren og nyoppusset, og ligger etter vår mening i et av Barcelonas koseligste strøk. Også veldig sentralt. Veldig bra og hyggelig service fra resepsjon og rengjøringspersonale. Litt liten terrasse i selve leiligheten, men til gjengjeld en fin takterrasse.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, AnneRBK