“Deilig Donut”

Vurdert som nr. 6 av 153 Bakeri i Barcelona
Middagsalternativer: Frokost
Omgivelser: El Raval
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Trivelig liten sjokoladeplass. Deilige donuts med mye forskjellige topping. Anbefaler å titte innom hvis du går forbi.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Andre H

Anmeldt 29. september 2017 via mobile enheter

Veldig sjarmerende lite lokale med innsyn til kjøkkenet. Kronglete ved disken og inngangsdøra. Donutsene og cronutsene var litt tørre, men berlinerbollene og kaffen var veldig gode!

Dato for besøk: september 2017
Takk, rodli91
Anmeldt 23. juli 2016

Var i Barcelona en ukes tid og forelsket oss i dette stedet. Prøvde nesten alt av det de hadde å tilby, og alt leverte. Fantastiske cronuts, donuts, og gode muffins, cookies og en slags "cookie-på-pinne". Beste dessertsted jeg har vært på noensinne

Dato for besøk: juli 2016
Takk, LarsGG
Anmeldt 6. mai 2016 via mobile enheter

Donutene så veldig delikate og gode ut. Jeg og sønnen min måtte inn og smake og mange har skrytt av dette stedet.
Vi kjøpte to ulike og fikk de delt så vi kunne smake med hverandre. Sønnen min likte de godt, mens jeg var ikke i skyene. De smakte stort sett det samme. OK, men langt fra himmelsk.
Kakaoen var særdeles tyktflytende. Noen vil like det, andre ikke.
Renholdet på bordene (2 stk) kunne vært bedre selv om de hadde det travelt. På min plass lå det igjen smuler og hårstrå. Dette må de ha sett, men unnlot å gjøre noe med det siden det kom nye kunder for å handle.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Geir Berg O
Anmeldt 30. september 2015 via mobile enheter

Kjøpte forskjellige donuts her og alle smakte utmerket. Betjeningen var også veldig hyggelig. Anbefaler Chok til alle som skal til Barcelona

Dato for besøk: september 2015
Takk, Jau79

Reisende som så på chök - The Chocolate Kitchen, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i chök - The Chocolate Kitchen? Del dine erfaringer!