“God mat, dårlig service”
Anmeldelse av Surf House Barcelona

Surf House Barcelona
Bestill på internett
Vurdert som nr. 640 av 12 123 Restauranter i Barcelona
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Omgivelser: Barceloneta
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Kult sted og god mat, men ganske dårlig service. Sure servitører som ikke viser veldig mye interesse for kundene sine

Dato for besøk: september 2019
Takk, marenbergh

Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Wow! Atmosfæren, menneskene, designet og ikke minst maten! Alt var perfekt! Hyggelige mennesker og fantastisk mat til over alle forventningene!
Må besøkes !

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Corinfolstad_01
Anmeldt 9. august 2018

dro hit etter å ha sett en anbefaling på youtube. maten var utrolig god. mye variert og nyskapende. resulterte i at vi spiste der 4 dager på rad. skulle virkelig ønske at restauranten fantes i norge og! det var god atmosfære, og veldig sentralt ved stranden. servicen var litt skuffende, men de hadde mye å gjøre så det var noe forståelig.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Miriam N
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig vegetarmat og strålende beliggenhet med utsikt til stranda. Rask servering, men litt dårlig engelskkunnskaper hos servitørene slik at vi ikke fikk den drinken vi bestilte.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Ingvild S
Anmeldt 23. juli 2016

Lette retter som egner seg utrolig godt til lunsj etter noen timer på stranden. Bestilte en kyllindsandwich (het Chickens) som var helt fantastisk og veldig mye mat. Absolutt et av de beste stedene ved stranden, men veldig populær så kan være noe venting. Heldigvis går det fort selv om det er lengre køer. Så aldri noen vente lenger enn 10-15 min.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, LarsGG

Reisende som så på Surf House Barcelona, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Surf House Barcelona? Del dine erfaringer!