Anmeldt 16. oktober 2017 via mobile enheter

Et OK hotell med fin beliggenhet i nærheten av stranda. Super frokost med masse god mat, pluss for cava.
Fine rom, men litt dårlig luft på rommene. Pluss også for basseng og et lite treningsrom. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, 818marter
Anmeldt 10. juli 2017

Dette hotellet ligger bare 5 minutter unna stranden i Barcelona. Hotellet har en grei standard på rom og de har en grei standard på frokosten. Hotellet har også et lite badeområde med svømmebasseng. Vi var litt uheldige med at det var engelske gjester på hotellet som hadde fest om natten, men det må man kanskje regne med når man velger et slikt hotell. Jeg kommer nok tilbake til dette hotellet på et senere tidspunkt fordi dette er et greit hotell med kort avstand til stranden i Barcelona.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, ChristianHellevang
Anmeldt 1. juni 2017

Etter å ha søkt flere hoteller i Barcelona landet vi på dette, på grunn av nærhet til strand, gamlebyen og metro, samt gode anmeldelser. Vi bodde på rom 423. Vi brukte hotellrommet først og fremst til å sove, ettersom vi dro ut på formiddagen og ikke kom hjem før på kvelden. Det var da veldig synd at det var vanskelig å få en god natts søvn, for air conditionen var en eneste stor vits, så det ble utholdelig varmt. Siste to nettene sov vi med vinduet oppe (fortsatt varmt...) etter å ha lest nylige reviews her om folk som forsøkte å klage, men hvor det ikke hjalp. Vi gadd derfor ikke klage til hotellet om dette, da det så ut til at det var sånn det var. Dette var veldig synd, for hotellet har stort potensiale.

Sengene var gode, badet var stort nok med dusj som har godt trykk. Eneste såpen som var der var skumsåpe - vi hadde med egen sjampo etc og dette anbefales nok. Kam, tannbørste og barberhøvel lå på badet. Renholdet var relativt enkelt - vi bodde der fra lørdag-onsdag, og det ble ikke byttet på sengene. Fikk nye håndklær hver dag selv om vi ikke la de på gulvet. Flekkete håndklær selv om de nok var rene. Rommet og hotellet ellers så pent ut, heiser som betjenes med romkortet og høflige ansatte.

Det var bassengområde som vi ikke testet ut, men det var alltid folk der. Skulle man ha solseng så det ut til at man burde være tidlig ute, da det til kl 09 allerede var mange tatt, selv om sola ikke nådde ned dit før en god stund senere. Det var også et treningsrom som vi ikke så på/brukte.

Rommet hadde et kjøleskap, og alt i minibaren kostet 3 euro. God plass til egne drikkevarer. Liten butikk noen minutters gange unna, hvor du kunne kjøpe det mest vesentlige (også inkludert alkohol....) til sent på kveld. Vi synes frokosten var for dyr (15 euro), og gikk heller ca fem minutter til Elias Boulonger lengre opp i gata i retningen mot parken, som hadde fantastisk frokost og appelsinjuice. Der åt vi begge for ca 13 euro til sammen, og fikk da en baguett hver og et stort glass med juice. Kaker og kaffe o.l. hadde dem også der.

Bussen gikk nesten rett utenfor, og lengre opp i gata gikk metroen. Siste kvelden, da vi spurte om tips til transport tilbake til flyplassen, fikk vi utdelt kart og forklaring/tips fra en hyggelig resepsjonist (Dani). Skulle gjerne hatt tilbud om kart (og litt mer info/tips) allerede ved ankomst, men kanskje var det fordi vi kom etter midnatt.

Det beste med hotellet:
- Plasseringen. Nært stranda og "restaurantstripe" og Casino ca 20 min unna. Nær bussholdeplass med flere linjer

Det verste med hotellet:
- elendig air condition!

Hotellet har absolutt potensiale, men når man drar på ferie er søvn viktig for min del, og den ble redusert pga dårlig AC. Noe bedre hvis man åpnet vinduet, men da blir det straks mer støy osv (og man skal jo egentlig ikke åpne vinduer/dører hvis man bruker AC), så ikke god nok løsning - og det var uansett fortsatt altfor varmt.
Vi brukte ikke andre fasiliteter ved hotellet. Jeg ville ikke valgt dette hotellet igjen før dem har AC på plass. Sikkert ikke så viktig i månedene før varmen setter inn.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, iamabananah
Anmeldt 28. august 2016 via mobile enheter

Etter noen fantastiske dager i Barcelona må jeg rose hotellet, god service i resepsjonen, koselig lite svømmebasseng og ikke minst optimal beliggenhet.
Kort vei til stranden og en rask buss tur inn til sentrum.
Rommene er litt slitne men helt ok. Vi bodde på jacuzzi suite i 6. Etasje

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Arvid28
Anmeldt 31. januar 2016

Fin beliggenhet, nærme stranden og 5 min fra undergrunn stasjon og ca 15-20 min til La Rambla. Vi prøvde ikke forkosten ettersom vi liker å spise den på forskjellige restauranter, men den så ut som en fin standard hotell frokost. Greit trenings rom, men litt kaldt å trene der om morgenen i januar.

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, Joakim B