“Mye god vin”

Vurdert som nr. 918 av 11 371 Restauranter i Barcelona
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: El Born / La Ribera
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Drakk noen gode viner fra Catalonia og spiste litt god skinke til. Kunnskapsrik kelner og et sted med mye god vin å velge i og profesjonelle servitører. Anbefales for å prøve ut litt viner og hygge seg

Takk, 580karib

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

65 siders vinkart, hektiske servitører, men bra service. God atmosfære, fin plass å bare henge og drikke vin

2  Takk, Jarle72
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Var der med kjæresten en lørdagskveld. Stedet var både pent å se på, hadde en god atmosfære, dyktige(!) servitører, smakfull dessert og deilig vin. Vi ble møtt av en blid servitør som etter ca. 10 minutter viste oss til et bord. Ble på minuttet vist vinkartet og anbefalt god naturvin. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Chta5
Anmeldt 2. juni 2018

Stedet å oppsøke om man er glad i vin.
Hjelpsomt personell, og et enormt utvalg av naturlige viner.
Alltid vært en stopp når man besøker Barcelona!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Espen O
Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

Mmmm! Herlig sted, og vi forstår godt hvorfor stedet er så populært! Vi var en gjeng på seks, men servitøren klarte å skvise oss inn i et hjørne. Vi fikk god hjelp til å plukke viner, og deilig ost attåt. Midt i blinken for deg som liker naturvin. Vi kommer snart tilbake.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Sirendoe

Reisende som så på Bar Brutal, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Bar Brutal? Del dine erfaringer!