Åpen i dag: Stengt
Barcelona Beste utsikt: Gamlebyen, Kabelbanen, Montjuic Castle & Magic Fountain Show

Bestill på forhånd
fra
USD 83,27
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve The Magic Fountain på
Anmeldt 2. november 2018

Dessverre var vi der på feil dag, men det var utrolig vakkert der. Vi gikk opp til museet på kvelden og så utover byen.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, AnkaU6
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Grattis fontenshow med vann, lys og musikk. Show onsdag til søndag kl. 21.30-22.30 om sommeren. Mye folk. Anbefales som avslutning på dagen.

Takk, loddengaard
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Det anbefales sterkt å ta et besøk her. Lys og vannshowet er vakkert, men kan bli noe monotont. Anbefaler en plass nær for best opplevelse.

Takk, hohygen
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Kjempe flott å se på. Vi var der ikke til kveld showet da det ble for seint for datteren vår, men uansett veldig flott og se på. Hele området rundt er supert.

Takk, vegardlitangen
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig plass. Ble forelsket i dette område med en gang jeg kom hit. Store bygninger rundt. Stort og majestetisk over hele plassen. Falt pladask for denne plassen

Takk, 754eirikk