Åpen i dag: 00:00 - 06:00, 12:00 - 23:45

29 anmeldelser
4 timer privat båttur
24 anmeldelser
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Carpe Diem leverer igjen, bra mat, bra service og avslappet atmosfære. Ingen tur til Barcelona uten en tur hit

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, Jarle72
Anmeldt 23. juni 2018

Fantastisk stort lokale, med en haug ansatte som var veldig service innstilte.
Anbefales å bestille bord på forhånd da det var ganske fult. God mat, og gode drinker. Veldig kjapp service.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, Silje B
Anmeldt 23. oktober 2017 via mobile enheter

Dette stedet kan virkelig anbefales! Var her og spiste lunsj etter en tur på byen første del av dagen. Stedet ligger ved stranden, havutsikt, god mat og drikke! Til og med massasje fikk vi under veis. Her skal jeg tilbake

Dato for opplevelse: oktober 2017
3  Takk, Jorunn R
Anmeldt 23. juni 2017 via mobile enheter

God stemning, ingen plass som er bedre enn de mange andre i samme område. Svært fullt da vi besøkte plassen. Tar litt lang tid i baren. Anbefaler å kjøpe VIP-lounge

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, 8leMario
Anmeldt 25. mai 2017 via mobile enheter

Hadde booket bord her for en sen lunch/tidlig middag. Var først på stranden i forkant av restaurant og fikk servert øl og drinker ned på solstolen. Etterpå gikk vi opp å spiste en deilig middag med en god anbefalt hvitvin. Mye dyre viner, men ble anbefalt en fin til ca 30€. Mat og drikke var nydelig, veldig hyggelige og imøtekommende personalet. Interiør inne er alene verdt et besøk. Kleskode, pent. Ikke badeshorts. Her bør man bestille bord.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, thomasnorway1