“Very good”

Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Moderne
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Eixample
Anmeldt 7. september 2016

Nydelig mat, sjeldent rent og ypperlig service. Ikke som alle andre plasser, denne restauranten har det ekstra.

Takk, abc099

Anmeldt 15. august 2016 via mobile enheter

Maten var god,men ville ikke anbefale fisken,da den var halvveis rå.. De andre rettene som ble bestilt rundt vårt bord var utsøkte. Svært serviceinnstilt personale.

Takk, ingrid763
Anmeldt 13. august 2016

Hadde booket bord på forhånd her, noe som sannsynligvis er lurt.
Kom litt før tiden, men ble vist inn til bordet vårt med det samme.
Gikk for torsk med sort hvitløk samt tartar med mascarpone til forrett, begge var gode men tartaren var superb! Takk til servitør for den anbefalingen!
Hovedrett ble pattegris og and, hvor grisen gikk av med en klar seier!
Den var ekstremt mør og saftig.
Anda var dessverre noe seig, men uten spørsmål ble det da lagd ny porsjon som var langt bedre, tett fulgt opp av kjøkkensjefen!
Som kompensasjon(?) for dette fikk vi en katalansk spesialitet til dessert; varrn sjokolademousse på hasselnøttkake med virgin olivenolje og salt. Utrolig godt!
Etter kaffen ønsket vi en drink som de foreslo vi kunne ta i loungen, noe som var en behagelig avrunding av kvelden.
Fikk forøvrig servert det største glasset med 23-årig rom ever...!
Kan varm anbefale et besøk hit!

Takk, Stigh123
Anmeldt 28. juli 2016

En perfekt middag i Barcelona. Anbefales absolutt.
Vi var der en mandag og fikk bord uten reservasjon (2 stk). Maten var fantastisk. Desserten spesielt var noe av det beste vi har smakt! Hele middagen totalt var en fantastisk opplevelse av smaker, service fra de ansatte og god anbefalt drikke til. Ville absolutt dratt tilbake hit.

Takk, Marie S
Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

Fantastisk matopplevelse. Kan med hånden på hjertet si at det er den beste maten vi noen gang har spist. Vi bestilte en ferdig oppsatt meny som inneholdt 2 forretter, 2 hovedretter og 2 desserter. Nydelige smaker. Veldig hyggelig betjening og et nydelig lokale. Det er lurt å bestille bord siden den er veldig populær. TERNINGKAST 6

Takk, Linn Elisabeth B

Reisende som så på Acces, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Acces? Del dine erfaringer!