“50-årsfeiring!”

Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Moderne
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: L'Antiga Esquerra de l'Eixample
Anmeldt 29. januar 2019

Vi var 10 gode venner som feiret min manns 50 årsdag på denne fantastiske resturanten! Sykt god mat, fantastisk servis og amazing stemning! All ære til Fabian Quiles og hans folk!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, klaralisaulrika
Acces_Barcelona, Propietario på Acces, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mars 2019

Takk for din gode kommentar og siste besøk

Vi håper å se deg igjen av Accés

Med vennlig hilsen

Fabian

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi gikk for anbefalingene om roastbiff til forrett og til hovedrett spiste vi and og pattegris til hovedrett. Vi var super fornøyd med servicen og maten. Den beste på service og mat i løpet av hele vårt opphold i Barcelona! Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, lizz_dahle
Acces_Barcelona, Propietario på Acces, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2018

Thank you very much for your high rating and excellent review.

We are very please you enjoyed so much our restaurant and specially the food served and the service delivered by our attentive and friendly staff.

We hope to welcoming you back soon on another future visit to Barcelona.

Kind regards

Fabian

Anmeldt 23. mai 2018 via mobile enheter

En helt topp restaurant som kan anbefales på det varmeste. Nydelig mat servert av blide og imøtekommende kelnere. En helt spesiell atmosfære.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Anita J
Acces_Barcelona, Propietario på Acces, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2018

Thank you!!!

Kind regards

Anmeldt 7. september 2016

Nydelig mat, sjeldent rent og ypperlig service. Ikke som alle andre plasser, denne restauranten har det ekstra.

Dato for besøk: september 2016
Takk, abc099
Anmeldt 15. august 2016 via mobile enheter

Maten var god,men ville ikke anbefale fisken,da den var halvveis rå.. De andre rettene som ble bestilt rundt vårt bord var utsøkte. Svært serviceinnstilt personale.

Dato for besøk: august 2016
Takk, ingrid763

Reisende som så på Acces, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Acces? Del dine erfaringer!