“Utrolig, har ikke ord. Kreativ og meget godt. ”
Anmeldelse av Tast-Ller

Tast-Ller
Bestill bord
Vurdert som nr. 118 av 11 368 Restauranter i Barcelona
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: La Nova Esquerra de l'Eixample
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Å skrive en anmeldelse på dette stedet det er ikke lett. For alle ord blir for småe. Dette var en opplevelse for kresne ganer. Hyggelig sted, 5 bord. 10 retter og til en overaskende god pris. Tipp topp tommel opp.

1  Takk, 462karlr

Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastiske omgivelser og hyggelig betjening! Verdt et besøk om du er i Barcelona! Husk å booke bord

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, cuteoms
Anmeldt 10. september 2017 via mobile enheter

Spiste et fantstisk måltid på denne restauranten. Vi booket bord 1måned i forveien da denne restauranten bare har 6 bord og er meget populær.

Imponerende fint lokalet og fantastisk service. Kokken presenterte personlig vær rett vi fikk servert. Vi spiste 7 retter som er valgt av kokken. Betalte 70 euro per person pluss drikke.

Vi er matelskere og vil virkelig anbefale denne unike gourmet restauranten!

Dato for besøk: september 2017
Takk, mariuss_rensenk
Anmeldt 6. mai 2017

Unik matopplevelse og fantastisk atmosfære . Liten restaurant med kun 5 2-mannsbord, bestill bord i god tid . Anonym restaurant som ligger i gamlebyen . Her får man servert en meny som er forskjellig fra dag til dag . Absolutt verdt et besøk . Passer utmerket for par som er glade i mat. Det er en bordsetting kl 2000 pr kveld , Tirsdag til Lørdag .

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, 305aret
nuria r, Gerente på Tast-Ller, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mai 2017

Thank you for your comment.
I hope to see you next time.
Mikel

Anmeldt 26. februar 2017

Dette er en stilig liten restaurant som en bør legge inn i planen hvis man reiser til Barcelona. Den er lokalisert i et smug i gamlebyen, ikke langt fra Ramblas. En tidlig reservasjon er nødvendig da det bare er 6 bord i restauranten. 4 bord oppe på et baldakin og 2 bord i forbindelse med kjøkkenet i 1 etg, hvor man sitter mer privat. Vi satt oppe blant de andre gjestene og likte det godt. Eieren er svært oppofrende og sender påminnelse på reservasjonen flere ganger, samt utsendelse av kart. Med google-maps er den ikke vanskelig å finne.

Maten er en fusion med overvekt av fiskreretter. 3 fiskeretter, 2 kjøtt og dessert. Alle rettene var unike i seg selv - blant annet lokal svart trøffel, kamskjell, blekksprut, foie gras ++ Dette er en restaurant for matelskeren.

Vin velger man selv om man vil ha rødt, hvitt eller mousserende på flaske. Vi kjøpte en flaske hvitt siden det var flest fiskeretter og ett glass rødvin til kjøttrettene. Vinene er billige og lokale. Det eneste som kan bli bedre med hele opplevelsen er et annet utvalg av viner. De vinene vi drakk var nokså ordinære - og faller derfor gjennom til den særs gode maten. En god riesling ville stått godt gjennom alle fiskerettene. Dette da om eierne er villige til å gå opp i pris og ut av regionen.

Dato for besøk: februar 2017
1  Takk, Henrik Richter H

Reisende som så på Tast-Ller, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Tast-Ller? Del dine erfaringer!