“Lam, lam og lam”

20:00
Vurdert som nr. 2 149 av 11 229 Restauranter i Barcelona
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Port Vell (Den gamle havnen)
Anmeldt 10. september 2021

Vi har der for å spise shoulder of lamb, veldig godt! Hyggelig betjening, god vin og kjekt å få spise ute. Anbefaler at du tar turen hvis du er i Born.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Jone L

Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Vi hadde lyst på paella og blitt anbefalt denne restauranten. Vi fikk raskt utdelt menyen og fikk velge hva ville drikke. Det var ikke lenge å vente på maten heller, men ingen av de tre forskjellige paellaene, og heller ikke den 4. retten vi bestilte falt i smak. I tillegg hadde restauranten satt fram 4 baguetter som stod klare da vi ankom bordet. Disse hadde vi ikke bestilr, men restauranten skulle allikevel ha ca. €10 for disse. Vi kan dessverre ikke anbefale denne restauranten videre.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, kjelly65
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Utsøkt fiskelunch og utsøkt service. Vi er veldig godt fornøyd for andre gang. Anbefales på det sterkeste både for familier (har tegneblokk for barn), samt forretningsmiddag.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, 327helgal
Anmeldt 10. oktober 2016 via mobile enheter

Yrende folkeliv og et flott sted å sitte for å nyte storbylivet. Stort torg hvor folk kommer og går, i alle aldre og fasonger. Suger inn atmosfæren fra hjertet av Barcelona.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Terje Olav H
Anmeldt 21. mai 2016

Fantastisk aften med venner! Topp stemning i hyggelige omgivelser! Maten var helt topp, hvor hovedretten for min kone og meg var fersk sjømat, utsøkt! God vinanbefaling fra en serviceinnstilt kelner. En hyggelig kveld man sent glemmer...

Dato for besøk: april 2016
Takk, jt_claus

Reisende som så på 7 Portes, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i 7 Portes? Del dine erfaringer!