“Fabtastisk lunsjmeny”

Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: El Congrés i els Indians
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat.
Vi hadde lunsjmenyen til 45 euro, dette var valuta for pengene. Maten var nydelig og servicen fantastisk.
Anbefales sterkt

2  Takk, bj_rnbangj

Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Meget proffe kelnere. Stilige lokaler, og meget stor kvalitet på det meste. Mye mat og vi ble svært mett. Vi valgte den store menyen som var fiskeinspirert.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Hardware72
Anmeldt 14. oktober 2017 via mobile enheter

Spiste på denne restauranten sammen med et par venner. Bra service. Flinke kelnere som virker svært yrkesstolthet. Maten var bra og stemningen god. Fine lokaler. Ikke helt min type restaurant men en av mine venner som verdsetter eksklusive små retter var veldig fornøyd. En interessant opplevelse.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, mrifreak68
Anmeldt 1. mai 2017

Vi valgte å spise 3 retter som bryllupsmiddag her, fikk flere tasting retter utenom og gratis Cava.. Veldig god service og utsøkt mat.. Trekker fra for beliggenhet, da denne ligger i andre etg på et hotell

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, Anja V
Anmeldt 16. november 2016 via mobile enheter

Onsdags kveld....første som ankom restauranten.
Om du ønsker oppvartning og førsteklasses service er dette rette plassen.
I tillegg til noen "underlige"aperitiffer til å begynne med så var maten utsøkt....vi spiste en førsteklasses røkt biff....til dessert fikk vi en eksplosjon av sjokolade og is samt andre godbiter servert på duken!!!
Eksepsjonell opplevelse til en god og overkommelig pris

Dato for besøk: november 2016
Takk, prinsen36

Reisende som så på Caelis, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Caelis? Del dine erfaringer!