“En uforglemmelig kveld”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: El Born / La Ribera
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Gutta boys på CAL Pep vet å ha gjestene i fokus om du enten sitter ved bardisken eller har bord i den litt skjulte restauranten i bakkant. Tapasen er nydelig og kokkene har full kontroll på den lille plassen de jobber på. Imponerende

Takk, anemaas

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Herlig atmosfære,svært god tapas, nydelige viner og fantastisk service. Dette kan på alle måter anbefales. En uforglemmelig kveld! Må oppleves.

Takk, rogersX3836HE
calpepteam, Director de Relaciones con Clientes på Cal Pep, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Hallo,
Tusen takk for din anmeldelse. Vi er veldig glade for at du likte på restauranten vår.

Anmeldt 27. september 2018

Cal Pep er en liten perle av en Tapas restaurant.
Når man kikker inn i restauranten så ser det ut som at det bare er en lang bar som serverer tapas. Men innenfor baren er det et lite lokale hvor man kan sette seg ned.
Her får man ikke bestille tapas men man blir servert det som finnes på kjøkkenet for dagen.Så det er bare å sitte ned å nyte den beste tapasen man kan tenke seg i helt utrolig hyggelige lokaler. Kelnerne var drevne og veldig hyggelig.
Lurt å bestille bord da dette er en populær sted.

Spennende restaurant som det er verdt å besøke når man er i Barcelona.

1  Takk, 498terjeh
calpep2016, Director de Relaciones con Clientes på Cal Pep, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hallo,
Cal Pep Team

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Dette er et av stedene som godt kunne vært en michelin-restaurant. Men da følger det mange krav til presentasjon. Her er det kun råvarer og smak i fokus. Den karakteristiske eieren står selv på kjøkkenet og spør om alt er bra. Kom i god tid. Kun bordbestilling over 4 pers. Ellers er det køsystem. Drar alltid hit når jeg er i byen. Er visst også en Helstrøm favoritt. Litt vanskelig å finne. God tur!

Dato for besøk: august 2018
Takk, 891jensb
calpep2016, Director de Relaciones con Clientes på Cal Pep, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Hei,
Cal Pep Team

Anmeldt 10. april 2018

Vi var 14 personer til lunsj så bord var bestilt på forhånd. Liten, utsøkt tapasrestaurant. Utrolig hyggelige kelnere med glimt i øyet og nydelig mat. Vi ble ikke skuffet! Vel verdt et besøk!

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Tone S
Isabel S, Director de Relaciones con Clientes på Cal Pep, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2018

Tusen takk for din mening. Det gjør oss glade for at han likte lunsj. Vi håper å se deg på en annen anledning.

Reisende som så på Cal Pep, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Cal Pep? Del dine erfaringer!