“Bra liten restaurant”

God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Gracia
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

God mat og god service til en fin pris.
Hadde tasting meny med vin paring. God vin.
Veldig hyggelig servitør.
Kan anbefales!

1  Takk, bj_rnbangj

Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og god vin. Flott stemning. Kjempe koselig personal. Super opplevelse for 3 jenter på tur!

Takk, flannums
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Utrolig fantastisk opplevelse. Maten og vinen var gjennomtenkt og levert med top og hyggelig personale.

Takk, Nissene
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Her får du mye spennende. Mange spennende retter og mange gode smaker.
Ikke alle retter var like gode, og litt lite vin på vinpakken trekker opplevelsen litt ned.
Fantastisk personale, som tar deg med på en gastronomisk reise.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, knutg2015
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig personale og spennende, god mat gjorde dette til en fantastisk kveld for oss. Vi bestilte overraskelsesmeny + vinpakke til. Vi visste dermed ikke hvilke retter vi fikk, før de ble servert. Spennende og godt!! Anbefales! Prisen på måltidet var hellet ikke skremmende...

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, HuldraMon

Reisende som så på Con Gracia, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Con Gracia? Del dine erfaringer!