“A fantastisk måltid”

Kjøkken: Irsk, Steakhouse, Internasjonalt, Britisk, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: La Dreta de l'Eixample
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Biffen var utrolig god. Presentert på en veldig varm sten gjorde dette til en veldig fin opplevelse. Avsluttet med en himmelsk ostekake. Anbefales på det sterkeste.
Og for de som har lest hit, det hele startet med at de presenterer kjøttet slik at du kan se på størrelser på stykkene og typen kjøtt. Fantastisk!

Takk, Martin K

Anmeldt 9. oktober 2018

Var på høstferie i Barcelona, og hadde leid leilighet i samme gate bare et par kvartal unna restauranten. Første dag var alle sultne etter reisen, og fra TripAdvisor fant vi at dette vær nærmeste sted som skulle servere ordentlig kjøtt. Det viste seg å være fullklaff, innertier, 7 rette og jackpot.

Restauranten ser noe beskjeden ut fra utsiden, og den er absolutt liten og intim, men servicen er på topp og kjøttet av førsteklasses kvalitet. For min egen del ble jeg helt solgt da servitøren ved opptak av bestilling hadde med et fat med de ulike kjøttstykkene fra menyen, hvor man fikk se størrelse og marmorering - og med en plansje som viste hvor på dyret stykket satt.

Flere av biffene kan velges som enten 250 eller 500 gram, mens andre stykker er enda større. Toppen av kransekaka er tomahawk, altså entrecôte (eng: ribeye) med ben, som klokker inn på over kiloet. Heldigvis er det ikke noe problem å dele, så er man flere er tomahawk absolutt å anbefale. Selve kjøttstykket serveres på glovarm sten, så ikke få den stekt mer enn maks medium, for du kan heller "ettersteke" litt selv på stenen.

Vi var to familier med barn, og selv om stedet på ingen måte er en barne-/familierestaurant, så er det ingen problem å ha med barn. Første måltid var for øvrig så bra at vi også kom tilbake siste kvelden i ferien, og neste gang jeg skal til Barcelona så skal jeg garantert tilbake hit.

Takk, JorgenB_76
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig personale, fantastisk biff og nydelege sausar! Anbefaler å reise hit! Denne plassen hadde vi nok ikkje funne utan anbefaling på TripAdvisor. Liten resturant, men god atmosfære.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Annike V
Anmeldt 29. juli 2016 via mobile enheter

Fant dette stedet på TripAdviser. Fruen og jeg ville ha en "bedre" middag. Og det fikk vi. Superhyggeli betjening som mestret engelsk og var ikke innpåsliten. Kjempebra atmosfære og nydelig mat.
Vi fikk biffen til bordet og hun ba oss sjekke om den var stekt etter ønske. Min var litt i underkant stekt, men det var fikset på et blunk. Tykkeste biffen vi hadde både spist og sett.
Hit kommer vi nok igjen. Å kan anbefale andre også om å dra hit.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 714tommya
Anmeldt 20. april 2016

Etter å ha lest anbefalinger her på Tripadvisor valgte vi å legge kveldens middag til denne restauranten. Det er en restaurant full av sjarme. Restauranten er liten, bare plass til noen få bord. En hyggelig dame driver stedet, og tar selv bestillingene, serverer og rydder. Maten er god og prisene hyggelige. skikkelig sjarmerende plass med deilig mat. Hit skal vi tilbake ved neste ferie i Barcelona :)

Dato for besøk: april 2016
Takk, Chili1969

Reisende som så på The Venue Steak House, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i The Venue Steak House? Del dine erfaringer!