“Lunsj”

Vurdert som nr. 75 av 12 116 Restauranter i Barcelona
Omgivelser: Ciutadella / Vila Olimpica
Omgivelser: Ciutadella / Vila Olimpica
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Fint lokale med hyggelig betjening. Stilker gjerne innom igjen i løpet av ferien. Ypperlig mat for en billig penge!

Dato for besøk: september 2019
Takk, msvarva

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Vi var her en søndag ettermiddag og fikk vansker med å bestemme oss for en av de mange fristende rettene. Fikk servert god, rimelig lunsj, kaffe, smoothie (anbefaler grønn) og vann for det man vanligvis bare får en hovedrett for i Norge. Kjempegodt og koselig sted!

Takk, Marianne H
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Spiste her 2 ganger i løpet av turen vår og fikk ekstremt god service begge gangene. Maten var veldig god og prisene var det heller ingenting å si på. Kan anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Simen M
Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Middag for fire, kom tidlig, lite folk - og så var det plutselig veldig fullt. God service - veldig billig for så god mat - tror de har en veldig kreativ kjøkkensjef - anbefales !

Dato for besøk: november 2017
Takk, 862atler
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Superkoselig restaurant - perfekt for lunsj :) God og variert meny og vi var her 2 ganger ila vårt besøk i Barcelona. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Karro88

Reisende som så på Menssana, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Menssana? Del dine erfaringer!