TripAdvisor
Barcelona
Publiser
Innboks
Søk

“Koselig og fantastisk mat”
Anmeldelse av Santagustina

Santagustina
Vurdert som nr. 871 av 12 126 Restauranter i Barcelona
Omgivelser: El Born / La Ribera
Omgivelser: El Born / La Ribera
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Gikk helt tilfeldigvis forbi denne restauranten som ligger noe gjemt. Ble møtt av en superhyggelig dame (som var sjefen). Hun danset oss inn og vi gikk velge hvilke bord som passet oss best. Maten kom kjapt og smakte helt fantastisk. Ingenting å utsette på, anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, msvarva

Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

De har 4 bord ute som er på en koselig plass. Vi så noen som reiste seg og tenkte at det da ble ledig. Men ble stoppet med en sur kommentar fra en servitør. Det var kø, ikkje så vi noen men tydeligvis var det noen men det ble et ledig til så vi var heldig. Det tok litt tid før der kom smil. Synd for de har gode tapas retter, så vell verd besøk.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, tomsV6378LW
Anmeldt 13. mars 2017

Besøkt dette stedet 2 ganger, fornøyd med mat og service. Variert meny, kommer tilbake neste gang jeg er i Barcelona. Uteservering også, rolig området.

Dato for besøk: mars 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
1  Takk, Norsk M
Anmeldt 10. mars 2016

Stoppet innom for et lite glass hvitvin uten hell da undertegnede selv valgte feil.
Men her jobber en sommelier fra Chile som for øvrig snakker godt engelsk. Blei servert gratis smaksprøver av 3 spennende viner, de har for øvrig de fleste vin per glass :) Han tok seg i så tur tid til å sette seg ned og tegne opp et kart over spesial butikker med vinutsalg i området. Blide, kunnskapsrike og de serverte knall dessert!
Tommel opp :)

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Chebbber
Anmeldt 15. januar 2016

Vi tok en øl og kaffe her. Satt i vinduet og så på livet utenfor. Herlig rolig sted i Born. Kommer tilbake for å teste maten neste tur. For det så bra ut og betjeningen var hyggelig.

Dato for besøk: januar 2016
Takk, Tom S

Reisende som så på Santagustina, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Santagustina? Del dine erfaringer!