Pålitelig transportselskap

Har brukt Suntranfers flere ganger fra flyplassen i Alicante til våre destinasjoner i området... les mer

Anmeldt 1 uke siden
lailab206
Sandnes, Norge
Supert

Taxi bestilt på forhånd var fantastisk. Punktlig og alt på stell. Vi hadde bestilt barnestoler og... les mer

Anmeldt 8. mars 2020
Road495532
Oppegård, Norge
Les alle 22 880 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Barcelona
2025 av 22 880 anmeldelser
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har benyttet Suntransfer ved flere anledninger på Gran Canary og har meget god erfaring med både biler, sjåfør, avtaler og pris. Ved en anledning måtte vi endre tidspunkt for hjemreise og dette ble ordnet uten problem eller pristillegg. Vi anbefaler Suntransfers og benytter oss gjerne av selskapet igjen.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, 236Paul
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Anbefaler veldig å bruke disse for å bestille flyplass transfer. Brukte de nylig på strekningen Catania - Siracusa på Sicilia. Sjåføren møtte opp med skilt med navnet mitt på selv om flyet var 1,5 time forsinket. Veldig fin bil og grei sjåfør. Prisen er også blant de rimeligste. Vi kjørte 1 time på kveldstid for 750 kr. Anbefales veldig istedet for fulle og varme busser!

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Trine E
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Når vi skulle hentes på flyplassen måtte vi ringe og etterspørre transporten, og så vente en god stund før sjåføren kom.

Når vi skulle hentes på hotellet (og reise til flyplassen) dukket det heller ikke opp noen. Vi ringte transferselskapet- og ble enige om at vi måtte ta taxi for å rekke flyet. Vi hadde 5 stk kofferter mm, og dette var noe av grunnen til den opprinnelige bestillingen.

Heldigvis fikk vi plass i taxien til alt.

De vi snakket med på sentralen var profesjonelle og flinke.

Det hjelper jo dessverre imidlertid ikke når det skaper en slik uforutsigbarhet og usikkerhet.

Vil følgelig velge noen andre tilbyderen ved en annen anledning.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, MetteNorway76
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Glimrende å bruke denne transporten. Så slipper en å trykkes inn i de fulle, trange og varme sharterbussene.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 707arildm
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Kjempebra service! Hyggelige og hjelpsomme sjåfører til en alt for billig penge! I tillegg imøtekommer de de ønskene du måtte ha for din reise. Ypperlig!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, jennyaae