“Veldig god mat, servicen ikke helt på topp”
Anmeldelse av Agust Barcelona

Agust Barcelona
Vurdert som nr. 189 av 11 637 Restauranter i Barcelona
Omgivelser: Sant Antoni
Omgivelser: Sant Antoni
Anmeldt 21. august 2022

Vi kom over restauranten litt tilfeldig, men bestemte oss for å bestille bord. Ved ankomst ble vi møtt av en hyggelig servitør, som lot oss velge bord. Til hovedrett tok vi blekksprut og kylling. Begge rettene veldig gode.
Vår servitør virket derimot litt uinteressert. Selve eieren av stedet var veldig hyggelig, og hjalp til så godt han rakk og kunne.
Kunne gjerne dratt tilbake igjen, for maten og stedet var meget bra.

Dato for besøk: juli 2022
Takk, 249magnuss
Trucker360, Marketing på Agust Barcelona, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2022

Thank you very much, for visiting Agust Barcelona and sharing your opinion. We are delighted to hear that you had a good time in our restaurant. See you soon!

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Wow! Bestillte biff med potetmos, beste biffen jeg noen gang har fått. Servitørene er høflige, profesjonelle og gir gode råd om drikke til maten. Absolutt verdt ett besøk

Takk, maritchristinen
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Den beste matopplevelsen i Barcelona. Utrolige rettet med fantastisk smak. Stor variasjon på menyen, og alle rettene var fantastisk gode. Anbefales på det varmeste.

Takk, Eli K
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god mat! God service! Vi hadde en liten "matsær" jente, og de dro ene og alene ut og ordnet en pasta som de tilberedte og gjorde veldig god. Bare for henne! Stedet anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, pettpett
Anmeldt 19. mai 2018

På vår tapas runde en søndag, stakk vi innom og tok fire små retter med en god Albarino!!! Nydelig vin!
Vi syns maten så flott ut og her brukes garantert råvarer av høy kvalitet . Det var visuelt flott og smakene ga oss en høyde i munnen. Her ville jeg gjerne tilbrakt en hel kveld!
Og så er den åpen på søndag hvor mange andre er stengt.
Vi følte oss verdifulle som kunder selv om vi bare skulle ha litt mat!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Sidsel
HICHAM H, Propietario på Agust Barcelona, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2018

Dear Sidsel,
Thank you very much for your wonderfull commentary! And thank you for sharing your night at AGUST! Hope to seeing you for a next visit to beautiful Barcelona!
Sincerely yours,

Reisende som så på Agust Barcelona, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Agust Barcelona? Del dine erfaringer!