“Gode råvarer og hyggelig lokale”
Anmeldelse av Viana

Viana
Vurdert som nr. 43 av 11 377 Restauranter i Barcelona
Omgivelser: El Congrés i els Indians
Omgivelser: El Congrés i els Indians
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Er du på utkikk etter et stivt sted med hvite duker går du et annet sted.
Ønsker du en god matopplevelse med fokus på gode råvarer i en liten intim restaurant anbefales dette stedet.

Stedet tilbyr små forretter/tapas, 5 hovedretter (okse, fisk, gris, vegetar) og dagens anbefaling som var argentinsk biff når vi var der. Biffen var perfekt stekt! Ca 5 desserter med utvalg til alle.

Vi følte vi måtte prøve Bluberry mojito etter anbefaling her på Tripadvisor og den innfridde alles forventninger... Den langtidsstekte okse kjaken (hovedrett) var nyyyydelig. Rødvinen som ble anbefalt av servitør var spot on.
Absolutt verdt et besøk, men husk å reservere bord!

Takk, Katten75

Anmeldt 24. september 2018

Vi spiste her en kveld i september 2018, og hadde heldigvis bestilt bod på forhånd for det var kø utenfor hele kvelden. Det ble et helrlig måltid med ulike tapas, servert av hyggelig betjening. Flott kveld!

1  Takk, leiolte
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service. Dagens rett som var entrecote var meeget godt. Det samme med tapas-rettene ceviche og mozarella-retten. Kommer definitivt til å vende tilbake hit på neste barcelona-tur.

1  Takk, 66bj_rnarb
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestilte bord på mandag, og fikk da tilbudet om bord onsdag kl 18. Intimt lokale med hyggelig betjening. Vi var først inn, fikk bestilt fort, og nøt ventetiden med Blackberry Mojito - som vi så var anbefalt av mange Bestilte dagens biff, som var helt strålende! Min venninnes biffstykke hadde dessverre en del mer fett enn mitt. Det kunne gjerne vært litt mer tilbehør, hvertfall poteter. Ostekake og trippel sjokoladedessert til avslutning. Ostekaken var mer som en ostekrem, på glass, med kjeks og jordbærsaus - men smaken var helt nydelig. Like nydelig var sjokoladedesserten. Litt stivt med 93€ for to personer, menmen. Drar gjerne tilbake om jeg reiser til Barcelona igjen

1  Takk, Wennerstrand
Anmeldt 10. juli 2018

Testet denne restauranten på bakgrunn av mange gode anmeldelser her på Tripadvisor. Ble dessverre litt skuffet. Hadde 3 tapas retter på deling til forrett. Skinke av middels kvalitet, veldig god tunfisk tartar og noen ok vårruller. Til hovedrett spiste vi en god ribeye. Til dessert hadde vi ostekake. Den var en STOR skuffelse. Ingen kake, men en slags ostekrem på glass. Rask og god service, noen hyggelige servitører og andre ikke fullt så hyggelige.

Takk, Stig73

Reisende som så på Viana, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Viana? Del dine erfaringer!