“Make a reservation early!”
Anmeldelse av Viana

Viana
Vurdert som nr. 42 av 11 380 Restauranter i Barcelona
Omgivelser: El Congrés i els Indians
Omgivelser: El Congrés i els Indians
Anmeldt 27. november 2018

Vi kom til hoved restauranten, da vi forsøkte oss på dropp inn. Siden de var full booket hele helgen vi var her. Når vi kom frem ble vi tatt med rundt hjørnet til samme restaurant bare med masse ledig plasser. Ikke like koselig som den hoved restauranten da den var litt mer dimmet i belysning og koselig. Maten derimot er veldig god. Det er servicen også. Det som trekker ned her er at de serverer rettene i en rar rekkefølge, og brød som vi skulle fått først, kom sist, uten noe smør eller dip til. Når vi bestilte dessert og kaffe til. Kom desserten ekstremt fort. Og kaffen når vi var ferdig med desserten. De kan godt roe ned tempo på hver levering, slik at man får tid til å nyte maten, det virket som de ville mate oss fort og få oss ut for å gi plass til nye gjester, selvom det var nok bor ledige. Og så hadde det vært fint om man fikk kaffen sammen med desserten og ikke etterpå. Bortsett fra dette så var de veldig hyggelige og maten var bra.

Takk, GrimTrim

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Er du på utkikk etter et stivt sted med hvite duker går du et annet sted.
Ønsker du en god matopplevelse med fokus på gode råvarer i en liten intim restaurant anbefales dette stedet.

Stedet tilbyr små forretter/tapas, 5 hovedretter (okse, fisk, gris, vegetar) og dagens anbefaling som var argentinsk biff når vi var der. Biffen var perfekt stekt! Ca 5 desserter med utvalg til alle.

Vi følte vi måtte prøve Bluberry mojito etter anbefaling her på Tripadvisor og den innfridde alles forventninger... Den langtidsstekte okse kjaken (hovedrett) var nyyyydelig. Rødvinen som ble anbefalt av servitør var spot on.
Absolutt verdt et besøk, men husk å reservere bord!

Takk, Katten75
Anmeldt 24. september 2018

Vi spiste her en kveld i september 2018, og hadde heldigvis bestilt bod på forhånd for det var kø utenfor hele kvelden. Det ble et helrlig måltid med ulike tapas, servert av hyggelig betjening. Flott kveld!

1  Takk, leiolte
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service. Dagens rett som var entrecote var meeget godt. Det samme med tapas-rettene ceviche og mozarella-retten. Kommer definitivt til å vende tilbake hit på neste barcelona-tur.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 66bj_rnarb
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestilte bord på mandag, og fikk da tilbudet om bord onsdag kl 18. Intimt lokale med hyggelig betjening. Vi var først inn, fikk bestilt fort, og nøt ventetiden med Blackberry Mojito - som vi så var anbefalt av mange Bestilte dagens biff, som var helt strålende! Min venninnes biffstykke hadde dessverre en del mer fett enn mitt. Det kunne gjerne vært litt mer tilbehør, hvertfall poteter. Ostekake og trippel sjokoladedessert til avslutning. Ostekaken var mer som en ostekrem, på glass, med kjeks og jordbærsaus - men smaken var helt nydelig. Like nydelig var sjokoladedesserten. Litt stivt med 93€ for to personer, menmen. Drar gjerne tilbake om jeg reiser til Barcelona igjen

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Wennerstrand

Reisende som så på Viana, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Viana? Del dine erfaringer!