“Veldig bra”

Vurdert som nr. 176 av 11 364 Restauranter i Barcelona
Omgivelser: El Poble Sec
Omgivelser: El Poble Sec
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Her var det veldig god service og service. En kelner som forklarte retter og anbefalte viner og sørget for at vi hele tiden hadde det vi trengte. Mye god tapas og spennende smaker. Lite sted med gid atmosfære. Anbefales

1  Takk, 580karib

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste 5 forskjellige tapas. Alle smakte godt. Vennlige og tilsdeværend ansatte. Anbefales og bør besøkes hvis du er i Barcelona.

Takk, MortenAKarlsen
Anmeldt 19. mai 2018

Denne er det bare å finne hvis du liker Bellotta skinke og andre deilige smaker og retter fra spania. Tapas, og med de ekstra smaker og utseende som du ikke finner på barer nede i hovedgata
Moderate priser.
Servicen er flott og gode viner på glass! rolig strøk og rolig og god atmosfære.
Vi trivdes veldig godt! Takk!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Sidsel
Anmeldt 26. november 2017 via mobile enheter

Usedvanlig god mat. Vi spiste her to kvelder for å få smakt på mer av den rikholdige menyen. Nydelig mat og fortreffelig service!

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, Gro E
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Uformelt, hyggelig personale, men framfor alt veldig gode Tapas retter. Alle rettene var utmerket. Anbefales for alle som liker god Tapas i en avslappet atmosfære

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Gerhard L

Reisende som så på La Platilleria, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i La Platilleria? Del dine erfaringer!