“En perfekt kveld!”

La Barca Del Salamanca
Vurdert som nr. 3 508 av 11 371 Restauranter i Barcelona
Kjøkken: Sjømat, Spansk
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Ciutadella / Vila Olimpica
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Vi dro hit etter en anbefaling av en bekjent av oss. Atmosfæren, menneskene og musikken var helt fantastisk. Vi delte en stor paella, og det var virkelig den beste paellaen jeg noensinne har smakt. En helt uforglemmelig opplevelse!

Eneste jeg slenger på hvis jeg absolutt må si noe negativt var at det var mye selgere i restauranten, og de var sleipe. Hun ene spurte om hun kunne ta bilde av oss på vegne av restauranten, noe vi sa ja til. 10 minutter senere kom hun tilbake med to bilde magneter man kan henge på kjøleskapet og krevde €30.
Det er bare å si ifra til kelneren om disse selgerne plager deg/dere. De tar hånd om det med engang!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, amandasvennes

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Ble anbefalt av en taxi.
Maten var grusom!
Kelnerne var grusomt nærgående å sto nærmest helt oppi deg under hele middagen å flirte å pratet tull.

Aldri dra hit!

Overprisa og veldig stygg mat

Dato for besøk: august 2018
Takk, 792markusf
Anmeldt 28. juni 2015 via mobile enheter

Jeg og samboeren min var på utkikk etter et sted å spise lunsj. Vi kom forbi denne og en masete servitør lovet fersk mat og gode råvarer. Samboeren min bestilte canelloni og det to kun 2 min før den ble slengt på bordet. Denne var umulig laget i dag, mest sannsynlig slengt i en mikero og kjøttet var vassent. Brødet vi fikk til så ut som det var duppet i rød saft og smakte helt ille, pluss at det var steinhardt. Anbefaler ikke dette stedet og maten er absolutt ikke verdt pengene.

Dato for besøk: juni 2015
Takk, Ceciliegv
Anmeldt 8. mai 2015 via mobile enheter

Restauranten var veldig fin, flotte bord og omgivelser. Godt utvalg på menyen, og prisene var ikke spesielt høye. Dette var noe helt annet enn å ete på La Rambla. Maten var av høyeste klasse. Servicen var også av høy kvalitet, var også en "meksikaner" som spilte Banjo som en liten underholdning.

Dato for besøk: mai 2015
Takk, xjonnaxx
Anmeldt 10. juli 2012

God mat, kjekke servitører, som lager de til ein fin opplevelse får både voksne og barn.

Dato for besøk: oktober 2011
    • Atmosfære
Takk, anonym1111

Reisende som så på La Barca Del Salamanca, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i La Barca Del Salamanca? Del dine erfaringer!