“Favoritt sted i Barcelona”
Anmeldelse av Bilbao Berria

Bilbao Berria
Få mat levert
Vurdert som nr. 1 014 av 10 777 Restauranter i Barcelona
Kjøkken: Spansk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Buffet, Reservasjoner
Omgivelser: El Congrés i els Indians
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Min absolutte favorittapas i Barcelona. Vært her mange ganger og det er det første stedet jeg drar tilbake til ved hvert besøk! Nydelig mat og hyggelig betjening. Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, idagut
Cristina G, Asistente de marketing på Bilbao Berria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Dear Ida G

We are so glad you come back every time you visit Barcelona. For us, it is an honor that you has chosen us as a favorite. Thank you to recommend us and for rating so good the food and service we offer. If you have the opportunity to visit us again, we will be delighted to receive you.

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Etter en fantastisk dag med byvandring satt vi oss ned for drikke og en mat bit, servitøren var så ubehagelig at det ble med drikken. Noe som gjorde henne enda mer ubehagelig. Betalte for drikken å forlot stedet.

Takk, 363kristiana
Cristina G, Asistente de marketing på Bilbao Berria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Dear Kristian A,

Thank you very much for your comments. We greatly regret this situation. The staff will self-criticism about this fact. We hope you don't lose confidence in us in the future.

A cordial greeting.
Communication team of Berria Bilbao.

Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Det var svært mange mennesker, og kø for å komme inn. Vi fikk et bord nede i kjelleren ved siden av døren inn til toalettene, ikke veldig koselig. Maten var grei..., men ikke så mye utvalg for de som ikke spiser fisk. Elendig service, ventet minst 30 min for å få betale.

Dato for besøk: august 2018
Takk, MetteNorway76
Cristina G, Asistente de marketing på Bilbao Berria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Dear MetteNorway76,

Thank you very much for taking a moment to share your opinion with us. We will consider your comments to keep improving. We hope you come back if you have the opportunity.

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Maten smakte pyton og prisen er skyhøy.
Vi spiste paella og noen av tapas rettene
Vi slet for og få i oss lite mat.
Personal var noe av de mest kjedelige og utrivelige som vi vart borti noen gang.
Gå rett forbi den plassen her om dere vil ha en hyggelig ferie uten angst :)

Dato for besøk: august 2018
Takk, Andersandren
Cristina G, Asistente de marketing på Bilbao Berria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2018

Dear Andersandren,

Thank you very much for your opinion and your good humor. We will have your comments in consideration in order to continue to improving.
Please, come back when you wish!

Anmeldt 1. juni 2018 via mobile enheter

Bra mat, bra service og fin plassering. Vi betalte 60 euro for masse mat og vin til 2 personer anbefales.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, stegaboy
Laura F, Director Comercial på Bilbao Berria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2018

Dear stegaboy,

Thansk for your feedback, we're glad you had a good experience.
Hope you can visit us again soon.

Kind regards, Bilbao Berria

Reisende som så på Bilbao Berria, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Bilbao Berria? Del dine erfaringer!