“Bra”
Anmeldelse av El Castell de Sitges

El Castell de Sitges
Reserver med
Spar opptil 20 % når du reserverer på Internett *
El Castell de Sitges er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 17 av 389 Restauranter i Sitges
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18 august 2016 via mobile enheter

Bra mat, hyggelig vertskap, vi spiste kenguru og entrecot, kenguru anbefales på det sterkeste mengden kjøtt var stor på entrecot i forhold til tilbehør også noe salt, ville defor bestilt noe grønt ved siden av, ellers veldig god mat.

Takk, Stine F
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 2 august 2016 via mobile enheter

Profesjonell og personlig service og meget god mat i hyggelige omgivelser. Grei pris. Passer for alle som vil bort fra turistfellene ved strandpromenaden.

Takk, Tore N
Anmeldt 18 juli 2016 via mobile enheter

Vi gikk oss tilfeldigvis på denne restauranten i en sidegate. Maten var veldig god, men det var kanskje litt lite, men servicen gjorde hele besøket fantastisk! Før maten fikk vi brød med mye tilbehør. Anbefaler å reservere bord på grunn av at restauranten er litt liten, men koselig

Takk, Magnus S
El Castell R, Gerente på El Castell de Sitges, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21 juli 2016

hei sir , takk og håper å se deg snart, en hjertelig hilsen

Anmeldt 27 juni 2016

Min kone og jeg spiste sen middag her tidlig i juni, og ble positivt overrasket over både den intime atmosfæren, kunnskapsnivået og serviceinnstillingen til betjeningen, og kvaliteten på maten, som i tillegg var spennende med en særegen tvist på de rettene vi prøvde. Vi hygget oss stort, og anbefaler gjerne stedet for en romantisk middag.

Takk, Tom_S_Trdh
Anmeldt 4 september 2015 via mobile enheter

Jeg har en god del mat allergier, men det var ikke noe problem her. Fikk fantastisk mat og fantastisk service - så bra at vi gikk tilbake dit for enda en fantastisk middag!

Takk, Sirsinya

Reisende som så på El Castell de Sitges, så også på

Sitges, Province of Barcelona

Har du vært i El Castell de Sitges? Del dine erfaringer!