“Jajaja!”

Vurdert som nr. 30 av 390 Restauranter i Sitges
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Anmeldt 19 september 2017 via mobile enheter

Første gang jeg prøver pintxo, og dette var saker! Bare forsyn deg med det du vil ha, så betaler du per pinne. Perfekt!

Takk, Jb86_oslo

Anmeldt 14 mai 2017 via mobile enheter

Siden vi oppdaget Pintxos i San Sebastián for en del år tilbake har vi lett etter gode steder. Dette er et slikt sted. God atmosfære, god rødvin, og altså gode Pintxos. Anbefales. Vi betalte 1.6 euro per Pintxos og 2 euro rødvinsglasset. For under 20 euro får du dermed en utmerket lunsj for to.

Takk, BergersenO
Anmeldt 12 april 2017 via mobile enheter

Kjempe koselig sted. Mange små rettersom man selv bestemmer hvor mange man vil ha. Betaler etter antall pinner

Takk, Kari Julie N
Anmeldt 19 juli 2016

Et meget koselig sted med lokal mat. Her er det ståplass som gjelder. Man forsyner seg langs disken, og spiser. Maten er særdeles god og lokal. God service, men man trenger bare hjelp til drikke. Her anbefales lokal vin eller øl. Meget populært på kvelden, og er da ikke egnet for barn, da det er trangt om plassen. Tapas med sjømat er det mye av, og anbefales. Man betaler for det antall trespyd/tapassticks man har på fatet.

Takk, Øyvind S
Anmeldt 30 mai 2016 via mobile enheter

Utrolig bra Tapas bar. Masse gode og delikate tapas retter. Veldig enkelt og plukke og mikse det du har lyst på. Raskt og veldig god mat i uformelle men koselige lokaler. Hyggelig betjeningm anbefales

Takk, Elisabeth H

Reisende som så på El Donostiarra, så også på

Sitges, Province of Barcelona

Har du vært i El Donostiarra? Del dine erfaringer!