Gratis avbestilling frem til 23.04.21
SPAR USD 86
Gratis avbestilling frem til 24.04.21
Lol.travelUSD 160
Anmeldt 25. oktober 2017

Stort hotell rett ved strandpromenaden med restauranter og butikker rett rundt hjørnet. Hotellet ha rein svært god frokost buffet. Hyggeleg personale. Fint å gå langs strandpromenaden med kort spassertur til gamlebyen.

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, PaulOlafB
Anmeldt 17. mai 2017 via mobile enheter

Stort hotell rett ved strandpromenaden med restauranter og butikker rett rundt hjørnet. Anbefaler rom med balkong. Vi hadde rom mot stranden hvor det var fint å sitte og se utover. Veldig bra frokost. Bassengområde noe lite, men det gjør ingenting med stranden rett over veien.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, mvd111
Hotel-Calipolis, Guest Relations Department på Hotel Calipolis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2017

Dear guest,

Thank you very much for sharing your experience at the Hotel Calipolis with us.

We are glad to read that you enjoyed the views from your room with sea view and we succeeded your expectations.

We look forward to welcoming you back soon.

Kind regards,

Anmeldt 18. april 2017 via mobile enheter

Vi skulle bo her en uke - fikk først et gammelt rom med mye bråk - uten utsikt og med tepper bare på sengen . Gammelt bad. Måtte oppgradere mot betaling til sjøutsikt og balkong. Disse rommene er nyoppusset og bedre på alle måter . Ikke minst er det dyne på rommet . Fin frokost og hyggelig betjening i resepsjon . Basseng på hotell er bitte lite , kaldt og med høy party musikk . Gå heller over gaten og legg deg på greie solsenger . Hotellet ligger i gangavstand til alt så super beliggenhet . Jeg kommer kun tilbake hvis jeg får rom med balkong - det er som to forskjellige hotell for meg.

Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, A2N
Anmeldt 19. november 2016

Sentralt beliggende helt nede ved strandpromenaden. Fint å gå langs hele stranden og kort spasertur til sentrum av gamlebyen.
Rommene var fine men sengene var noe harde for en gammel kropp. Savnet kaffetrakter, ellers veldig bra.
Frokosten var fantastisk bra med stort utvalg. En god start på dagen!

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Knutte
Hotel-Calipolis, Guest Relations Department på Hotel Calipolis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2016

Dear Mr. Knutte,

You are very kind for sharing your kind words with us.

We celebrate that you had a pleasant stay in our hotel and that you enjoyed our delicious breakfast.

We are currently making some improvements in the rooms, we hope that in your next stay you will find the bed more comfortable.

Kind regards,

Anmeldt 28. juli 2016

Hotel Calipolis har rask og meget god service i alle ledd både ved bestilling, organisering av transport til og fra flyplass, servering og service/vedlikehold og rengjøring. Hyggelig restaurant der de serverer meget variert frokost av et blidt og serviceminded personale, men de fjerner brukte tallerkner nesten før du er ferdig med å spise. Rommene er rene, hodeputene lange og noe harde, vakker utsikt fra de aller fleste, bra badeværesler og plass nok. Store gode terrasser. Beliggenheten er perfekt i forhold til strand, andre restauranter og enkle butikker. Det er et relativt rolig område til å ligge langs hovedgaten ved stranden. Utlån av håndklær til stranden fingerer godt. I perioder er tilbudet om vann/øl/mohitos litt masete på stranden, men de skal jo også bare tjene til livets opphold. Met ett unntak av naborestauranten La Tagliatella som har elendig service, er det en meget god ferieopplevelse med god mat, god service, hyggelige mennesker og godt vær.

Romtips: Hjørnesuitene er både solfylte og romslige. Svært mange rom med havutsikt. Utsikt mot fjellene / byen er kjedelig.
Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, bj_rnb420
Hotel-Calipolis, Guest Relations Department på Hotel Calipolis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2016

Dear Bjørn,

We are very grateful for your comments. It makes us incredibly proud to receive your review, we are delighted to have the privilege to accommodate amazing guests like you.

It is great to know you had a relaxing vacation in our beautiful town and also that you appreciated our central location, room, breakfast, cleanness and service. We would also like to thank you for your kind words towards our staff.

We do hope to see you again soon here at the Hotel Calipolis!

Regards,