“Middag”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Vi så på tripadviser at dette stedet var et av de beste. Hadde aldri funnet frem eller stukket innom hvis det ikke var for de gode tilbakemeldingene. Dette smakte virkelig godt og jeg kan anbefale det til alle. Prisene var fornuftige.

Takk, Morten N

Anmeldt 19. august 2016 via mobile enheter

Dette var en morsom matopplevelse men den fortjener ikke å ligge så høyt på tripadvisor med tanke på smaker. Dessertene var gode. Tartar var god. Ellers var det for mye "saus" på roastbiff og rødbeter smaker kun det. Fisken var helt ok. Ellers var det morsomt å spise nye blandinger. Men smaksmessig blir det enten for mye eller for lite.

Takk, Stine F
Anmeldt 29. juli 2016 via mobile enheter

Vi spiste på Nem i går, 28 juli 2016, og tapas har fått en ny dimensjon. Dere norske som snudde da dere så menyen, oj hva dere gikk glipp av. Menyen så litt pussig ut, sashimi med syltetøy, men slike smaksopplevelser er sjeldne. Selv potetene smakte som poteter ikke har gjort før. Michelin-ansatte, dette stedet fortjener et besøk!!

Stedet ligger litt usynlig til, men har likevel kø før åpningstid. Lokalet er rustikk, prisene til å gledes over - vi betalte under 150 euro for mat og drikke til 8 personer, kaffe og dessert iberegnet.

Betjening og bestilling! Av aller beste sort. Gracias Nem

All annen tapas vil fra nå av være nedtur.

OBS - er du på Barcelonaferie, er reisen ut hit på 40 minutter med to, mer enn verdt reisen!

Takk, Tanja I
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Veldig god tapas. Frisk og masse spennende smaker. Av våre fem middager i Sitges var denne helt klart best. Også ungene var fornøyde.

Takk, Dnallom
Anmeldt 20. juli 2016 via mobile enheter

Møtte opp fysiksk men fikk ikke bord, beskjed om å bestille på nett. Tom restaurant da, ikke et menneske ved bordene tidlig en kveld rundt 2000. Kunne ikke få booke der og da. Greit nok det. Prøvde å gjøre det via nett et par dager senere men alt var fullt de nærmeste dagene. Det også helt greit. Men ikke den arrogante ordlyden i mailene fra dem, direkte arrogant ordlyd. Slett behandling av kunder spør du meg!

Takk, Morten E

Reisende som så på Nem Sitges, så også på

Sitges, Province of Barcelona

Har du vært i Nem Sitges? Del dine erfaringer!