“Lunch”
Anmeldelse av 33 Sitges

33 Sitges
Reserver med
33 Sitges er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 17 av 389 Restauranter i Sitges
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 25 juli 2017 via mobile enheter

Stoppet ved en tilfeldighet da jeg så de hadde 3 retters lunch med vin og kaffe. Det smakte helt utmerket og jeg kommer gjerne tilbake.

Takk, Morten N
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 14 juli 2017 via mobile enheter

Vi koste oss her med god mat og drikke. Det var flott og raus sørvis. Anbefaler hummus til forrett. Gode mojitos!

Takk, jaff1
Anmeldt 19 november 2016

Nydelig mat og gode viner. Hyggelig betjening som ytet god service. Bestill reservasjon i tide da dette er et populært sted.
Kommer gjerne tilbake.

Takk, Knutte
Anmeldt 26 juli 2016 via mobile enheter

Utrolig god mat, og hyggelig atmosfære. Hadde ikke barnemeny, men tilbød seg å lage noe som ungene ville ha. Godt vinutvalg. God atmosfære og stemningsfulle lokaler.

Takk, Ellen Cathrine A
Anmeldt 26 juni 2016 via mobile enheter

Vi fant 33 Sitges via TripAdvisor. Hadde med meg min familie for å feire min 60-årsdag. Reserverte bord i kjelleren. Fikk fantastisk flott service og veldig god mat. Kan anbefales.☺

1  Takk, Frode E

Reisende som så på 33 Sitges, så også på

Sitges, Province of Barcelona

Har du vært i 33 Sitges? Del dine erfaringer!