“Artig sted ”
Anmeldelse av El Trull

El Trull
Reserver med
El Trull er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 25 av 413 Restauranter i Sitges
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 29. mai 2017 via mobile enheter

Artig sted med spennende meny. Vi hadde en maki forrett som var helt fantastisk, maki med soya, wasabi og fikensyltetøy! Hyggelig personell og god mat.

Takk, Kristin M

Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Trivelig sted og hyggelige folk. Men maten var litt midt på treet. And i bringebærsaus hørtes deilig ut, og porsjonen var raus. Men kjøttet var ganske seigt. Gode desserter!

1  Takk, Dnallom
Anmeldt 19. juli 2014

Nydelig mat og topp service. Kelnere med glimt i øyet som bidrar til god stemning. Restauranten er verd et besøk.

• Atmosfære
Takk, Mette K
Anmeldt 3. juli 2014

Etter gode anbefalinger,valgte vi å feire en av feriegjestenes bursdag her.Valgte en tre retters meny,som inkludert brød og en drikkeenhet kostet 22 euro.Og for en valuta for pengene.Maten var nydelig(salaten var noe av det beste vi har fått servert),servicen var topp og vinanbefalingen
var perfekt.Og bursdagsgjesten ble feiret med levende lys og gratulasjoner.Vi var alle svært fornøyde med stedet,og bestemte oss for å prøve det en gang til.Denne gangen bestilte vi fra menyen.Biffer med forskjellige sauser(prøv bringebærsausen) og igjen en perfekt anbefalt vin.
Også denne gangen var porsjonene store og maten helt topp.Til tross for at spisestedet var helt fullt,evnet servitørene å yte kjempegod service.Denne plassen er verdt et besøk.

• Atmosfære
1  Takk, Laila b
Anmeldt 15. mai 2014 via mobile enheter

Etter mange gode anbefalinger bestemte vi oss for Trull sist kvelden i Sitges. Både mat og service på høyt nivå. Prisen etter to treretters, en flaske god vin og to flasker vann, var så lav at vi trodde det var regnefeil. 49 euro. Beste anbefalinger. Litt vanskelig og finne info om åpningstider. Søndag - Tirsdag + Torsdag

2  Takk, Flabbern

Reisende som så på El Trull, så også på

Sitges, Province of Barcelona

Har du vært i El Trull? Del dine erfaringer!