“God mat”
Anmeldelse av Fragata

Fragata
Vurdert som nr. 26 av 391 Restauranter i Sitges
God for: Store grupper, Lokalt kjøkken, Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 6 mai 2017 via mobile enheter

God mat og god atmosfære. Hyggelig betjening med god service. Kommer gjerne tilbake hit ved en senere anledning.

Takk, AsbjornV

Anmeldt 16 juli 2016 via mobile enheter

La middagen til denne restauranten etter anbefaling fra Hotel Melia. Dette var et meget godt tips. Maten, beliggenheten og servicen var helt topp. Restauranten ligger flott plassert ved foten av den gamle kirken i Sitges i et Spennende og mangfoldig miljø.

Takk, Biffen2
Anmeldt 7 juli 2016

Stedet vinner på nydelig beleliggenhet innerst ved strandpromenaden, pene lokaler og uteservering, mange og nok servitører og bra råvarer. Prisene er i det øvre skiktet. Blåskjell var en av forrettene våre. Muslinger var store og flotte og passe varmebehandlet, men hvorfor i all verden kunne de ikke serveres simpelthen naturell eller hvitvinsdampet i steden for å drukne dem i fløte m litt grasløk? Resultatet ble dessverre ganske så tamt. Ribeyesteak til hovedrett var sprekere, med kjøtt som var korrekt stekt, godt marmorert og med fettrand som bidro til nydelig smak. Vi spiste grillede grønnsaker til Men igjen var opplevelsen noe tam. Hvor var den ekstra piffen? Alt i alt et ok måltid, men langt fra minneverdig. Da vi skulle betale, oppdaget vi at det var slått inn flere ting vi ikke hadde bestilt eller fått. Vi fikk selvsagt ny regning der feilene var rettet opp, men på en fht stille kveld der servitørene definitivt burde ha oversikten, synes vi dette var litt rart. Men kvelden var hyggelig, den, selvom maten alt i alt ikke sto helt til forventningene. Kanskje de var for høye?

Takk, Pantertante
Anmeldt 13 juli 2015 via mobile enheter

Etter å ha blitt ignorert i 10 min av stressende kelnere og en hovmester som åpenbart hadde besøk av bekjente, fikk vi vite at de hadde rotet bort bordreservasjonen vår. Fikk til nød sitte inne i et mørkt, varmt lokale på skitne syntetiske sofaer. Også her ignorerte kelneren oss i begynnelsen, og vi måtte kjempe for å få drikke. Bedret seg etterhvert og maten var helt ok- men ikke så mye mer. Beste husets hvitvin jeg har fått.

Takk, Liv B
Anmeldt 25 april 2015

Et 4 retters måltid der samtlige retter var lekkert tilberedt og smakte utsøkt! God service. Vi var en gruppe på 10 og hadde forhåndsbestilt.

Takk, NorwayEmma

Reisende som så på Fragata, så også på

Sitges, Province of Barcelona

Har du vært i Fragata? Del dine erfaringer!