“Deilig mat”
Anmeldelse av Fragata

Fragata
Vurdert som nr. 39 av 413 Restauranter i Sitges
God for: Store grupper, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var 8 personer. 4 voksne og 4 barn og fikk en god mottagelse etter å ha stått i kø ei stund for å komme inn. De åpnet først kl 20.00. Deilig mat for store og små og hyggelige kelnere.

Takk, Gunvor O

Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Var her med 2 familier, dro hit på anbefaling fra kjente.
Resturanten er stilig og servicen er proff!
MEN maten levde ikke helt opp til forventningene.
2 familier med 4 voksne og 4 barn kom seg på 2600 kroner.
Been there done that for vår del, men til de som ønsker litt ekstra i Sitges, så er det verd et besøk.

Takk, Burkis1980
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Stilfull restaurant rett under kirken i enden av menyen ser spennende ut, men det hjelper ikke når mat og service ikke er på høyden. Vi spiste hake og kamskjell. Ikke ferskt. Har nok vært innom fryseren. Når havet er 50 meter unna holder ikke det.

Takk, Gunnar B
Anmeldt 6. mai 2017 via mobile enheter

God mat og god atmosfære. Hyggelig betjening med god service. Kommer gjerne tilbake hit ved en senere anledning.

Takk, AsbjornV
Anmeldt 16. juli 2016 via mobile enheter

La middagen til denne restauranten etter anbefaling fra Hotel Melia. Dette var et meget godt tips. Maten, beliggenheten og servicen var helt topp. Restauranten ligger flott plassert ved foten av den gamle kirken i Sitges i et Spennende og mangfoldig miljø.

Takk, Biffen2

Reisende som så på Fragata, så også på

Sitges, Province of Barcelona

Har du vært i Fragata? Del dine erfaringer!