Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke st√łttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi st√łtter f√łlgende nettlesere:
‚Äā‚Äā
Ulike måter å oppleve Apes Den på
1‚Äď6 av 1¬†412 anmeldelser
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Apene er utrolig tamme, dvs. de er ikke redd for mennesker. Det er ikke lov √• mate apene, for de skal visst ha v√¶rt mer aggressive hvis man gj√łr det og har lettere for √• hoppe p√• folk. De lever ville oppe i fjellene, men f√•r mat av byr√•en. Jeg synes det er et must √• dra opp dit hvis man f√łrst er p√• Gibraltar, g√ły √• f√• med seg og hvem liker ikke se p√• dyr.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, mariawtravels
Anmeldt 19. november 2017

Morsomt å oppleve apene på Gibraltar som åpenbart har et dårligere rykte enn det som er virkelig. Hvis man holder seg unna mat i hånden er de rolige og en morsom opplevelse.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Kaj Elkjær K
Anmeldt 13. oktober 2017 via mobile enheter

Apene er ikke redd for mennesker og elsker frukt/gr√łnnsaker s√• holdt p√• eiendeler som lukter dette. De er veldig s√łte √• se p√• og de minste er nusselige. Hvem smelter ikke av dette?

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, aleandrab
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

√Ö se frittg√•ende aper p√• n√¶rt hold i sitt hjemmemilj√ł er noe helt annet enn √• bes√łke en dyrepark! Vi hadde med oss guide p√• turen. Fikk bla. vite at det levde 11 apefamilier med mellom 25-35 familiemedlemmer i omr√•det. Vi fikk m√łte b√•de voksne, eldre og sm√• apebabyer som var utrolig herlige! Ingen ting √• stusse p√•, TA TUREN!

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, lindaaW9075PQ
Anmeldt 8. juni 2017

Pass på apene, de er pågående og aggressive. Ikke vis de mat, ikke spis. Kult å se apene, men vær forsiktig. Spesielt med barn!

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Jcbergum