Ulike måter å oppleve Apes Den på
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Apene er utrolig tamme, dvs. de er ikke redd for mennesker. Det er ikke lov å mate apene, for de skal visst ha vært mer aggressive hvis man gjør det og har lettere for å hoppe på folk. De lever ville oppe i fjellene, men får mat av byråen. Jeg synes det er et must å dra opp dit hvis man først er på Gibraltar, gøy å få med seg og hvem liker ikke se på dyr.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, mariawtravels
Anmeldt 19. november 2017

Morsomt å oppleve apene på Gibraltar som åpenbart har et dårligere rykte enn det som er virkelig. Hvis man holder seg unna mat i hånden er de rolige og en morsom opplevelse.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Kaj Elkjær K
Anmeldt 13. oktober 2017 via mobile enheter

Apene er ikke redd for mennesker og elsker frukt/grønnsaker så holdt på eiendeler som lukter dette. De er veldig søte å se på og de minste er nusselige. Hvem smelter ikke av dette?

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, aleandrab
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Å se frittgående aper på nært hold i sitt hjemmemiljø er noe helt annet enn å besøke en dyrepark! Vi hadde med oss guide på turen. Fikk bla. vite at det levde 11 apefamilier med mellom 25-35 familiemedlemmer i området. Vi fikk møte både voksne, eldre og små apebabyer som var utrolig herlige! Ingen ting å stusse på, TA TUREN!

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, lindaaW9075PQ
Anmeldt 8. juni 2017

Pass på apene, de er pågående og aggressive. Ikke vis de mat, ikke spis. Kult å se apene, men vær forsiktig. Spesielt med barn!

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Jcbergum