Ulike måter å oppleve Gibraltar Cable Car på
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Utsikten på toppen er fantastisk. Turen opp er en transportetappe. Vi kjøpte kun tur/ retur og det var mer enn nok. En kan likevel gå hele stien ned (og da kjøper en naturligvis enveis-billett). Det som irriterte var den lange køen og mangelen på effektivitet. Tips: kjøp billett på nettet og gå forbi køen.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, KetilHveding
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vi var 4 voksne og 3 barn. Vi kjørte helt inn til kabelbanen og parkerte der. Vi var der en fredag like før de åpnet. Var noen ledig plasser på parkeringen så det gikk fint. En familie foran oss i køen så vi kom med første banen. 6 minutter opp til utsiktspunkt og de ville apene. Apene var tamme og rolige så lenge man respekterte reglene. Tok man frem mat eller poser kunne de komme bort og stjele med seg både mat og vesker. Masse aper, både voksne og barn. Hyggelig liten kafé på toppen med mat og suvenirer.

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, strottus
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Vi tok cable car opp og ned når vi skulle se på apene, det gikk raskt og effektivt. Anbefaler å komme tidlig da køen blir enormt lang utover dagen. Husk også å ha med studentbevis da man får rabatt som student.

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, mariawtravels
Anmeldt 8. februar 2017 via mobile enheter

Veldig spektakulært og koselig tur med Cable Car. Litt minus med sjåfører som ville kjøre oss med bil og sa at banen kanskje ville stenges. Bare tull. Koselige apekatter.

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, Anne Marit N
Anmeldt 26. november 2016 via mobile enheter

Flott utsikt, en akkurat passe lang tur opp på fjellet, grei betjening. Kult når vi kom på toppen - da kom apekattene hoppende bortover for å ønske vogna velkommen ...

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, Jarand R