“Rimelig og kjempe god tapas ”
Anmeldelse av Inclan Brutal Bar

Inclan Brutal Bar
Vurdert som nr. 77 av 13 553 Restauranter i Madrid
Omgivelser: Centro
Omgivelser: Centro
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Vi var en familie på 4 stk som dro hit første kvelden får å smake på litt forskjellige retter. Her var de fult så vi gjore lurt i å reservere bord på forhånd. Vi smakte på 6 forskjellige retter å alle var kjempe gode. Glemte heilt på ta bilde som er en skam. Men anbefales på det varmeste

Takk, amalieolsen93
Inclán B, Director de Relaciones Públicas på Inclan Brutal Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Dear Amalieolsen93,

Thanks a bunch for reviewing Inclan and for letting us know what you think of our tapas! :)

Best regards,

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Dette var så godt!
God stemning, stilig lokale, koselige servitører. Vi kjøpte supertapas på deling og alt ble laget glutenfritt, da en av oss har cøliaki. Masse god mat til veldig god pris.

Takk, Kamillasdale
Inclán B, Director de Relaciones Públicas på Inclan Brutal Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Dear Kamillasdale,

We are happy to know you have enjoyed your time at Inclan and our specially made tapas!

All the best,

Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde bord kl 24.00 grunnet sen ankomst. Det var som å komme inn på et utested. Høy musikk, kjempestemning. Vi hadde et herlig måltid, og de ansatte var svært hyggelige.

Takk, MetteNorway76
Inclán B, Director de Relaciones Públicas på Inclan Brutal Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Dear MetteNorway76,

We are glad to know your dinner at Inclan was a good experience!

Hope to see you soon!

Best regards,

Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Meget god mat til fornuftig pris. Det kan være smart å bestille bord i forkant da restauranten er populær. Sentral beliggenhet og meget god service.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, MajaRognmo
Inclán B, Gerente på Inclan Brutal Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2018

We are so glad you enjoy in the restaurant and write this fantastic review. Thank you very much!

Kind regards,
Inclán Brutal Bar.

Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Den beste lunsjen vi har spist hittil!! Veldig god mat og god service til en rimelig pris. Anbefales!!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Langeng
Inclán B, Gerente på Inclan Brutal Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2018

Thank you very much for your visit and for recommending us to the other users, we are very happy that you liked our dishes and we hope that you come back soon.

Kind regards,
Inclán Brutal Bar.

Reisende som så på Inclan Brutal Bar, så også på

Madrid, Madrid-regionen
Madrid, Madrid-regionen

Har du vært i Inclan Brutal Bar? Del dine erfaringer!