“Kul plass, bra mat”

Vurdert som nr. 62 av 13 647 Restauranter i Madrid
Omgivelser: Centro
Omgivelser: Centro
Anmeldt 7. april 2019

Bestilte drikke (øl og drink), kalv, croquett, potet og bao. Alt var veldig godt, og med en litt annen vri på tapasen enn vanlig. Litt treg service, men det skyldes nok at det var veldig fullt. Anbefales å bestille bord i sesong.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 249magnuss
Inclán B, Public Relations Manager på Inclan Brutal Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. april 2019

Hi Magnus,

Thank you for visiting InClan Brutal Bar and for sharing your review with us.

We’re delighted to read that you enjoyed your experience with us and loved our dishes!

My team and I look forward to the pleasure of welcoming you back for another memorable experience!

Kind regards,

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Min sønn på 17 og jeg har hatt en fin helg i Madrid med fokus på Real Madrid kamp. Siste kvelden ville vi avslutte med «typisk spansk» mat. Av en slump ble vi anbefalt Inclan Brutal Bar. Vi angrer ikke et sekund! Fantastisk service og en herlig atmosfære toppet med Tapas.
Takk til GEORGE og RUBEN for fantastiske drinker (med og uten alkohol) og god mat + topp service!

Takk, lassek2018
Inclán B, Director de Relaciones Públicas på Inclan Brutal Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2018

Dear Iassek2018,

We are happy you both had a good time at Inclan Bar!

Thank you for reviewing us, and for spotlighting Ruben, George, and our drinks!

All the best,

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Vi var en familie på 4 stk som dro hit første kvelden får å smake på litt forskjellige retter. Her var de fult så vi gjore lurt i å reservere bord på forhånd. Vi smakte på 6 forskjellige retter å alle var kjempe gode. Glemte heilt på ta bilde som er en skam. Men anbefales på det varmeste

Takk, amalieolsen93
Inclán B, Director de Relaciones Públicas på Inclan Brutal Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Dear Amalieolsen93,

Thanks a bunch for reviewing Inclan and for letting us know what you think of our tapas! :)

Best regards,

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Dette var så godt!
God stemning, stilig lokale, koselige servitører. Vi kjøpte supertapas på deling og alt ble laget glutenfritt, da en av oss har cøliaki. Masse god mat til veldig god pris.

Takk, Kamillasdale
Inclán B, Director de Relaciones Públicas på Inclan Brutal Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Dear Kamillasdale,

We are happy to know you have enjoyed your time at Inclan and our specially made tapas!

All the best,

Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde bord kl 24.00 grunnet sen ankomst. Det var som å komme inn på et utested. Høy musikk, kjempestemning. Vi hadde et herlig måltid, og de ansatte var svært hyggelige.

Takk, MetteNorway76
Inclán B, Director de Relaciones Públicas på Inclan Brutal Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Dear MetteNorway76,

We are glad to know your dinner at Inclan was a good experience!

Hope to see you soon!

Best regards,

Reisende som så på Inclan Brutal Bar, så også på

Madrid, Madrid-regionen

Har du vært i Inclan Brutal Bar? Del dine erfaringer!