TripAdvisor

Vurdert som nr. 71 av 14 136 Restauranter i Madrid
Omgivelser: Centro
Omgivelser: Centro
Anmeldt 12. september 2019

Kom tilbake hit etter å ha vært her to dager tidligere med topp service.Har vært her flere ganger med veldig god service og god mat.Hadde bestilt bord og allerede da vi kom merket vi en travel betjening som stresset fælt.Maten var som alltid topp.Men det virket som om kelnerne ikke ga oss god nok tid til å spise rettene.Da vi hadde spist bestilte vi drinker vi hadde lyst på.Etter fem minutt kom en ny kelner og sa at dessverre kunne vi ikke bli servert fordi bordet var reservert til noen andre.Vi hadde ikke fått beskjed på forhånd om at vi hadde begrenset tid og ble veldig skuffet.Den kvinnelige kelneren møtte oss foresten med at hun synes det var rart vi kom tilbake siden Madrid hadde så mange andre tilbud,Rar måte å si det på,Elllers var det mange ulike kelnere ved vårt bord noe vi ikke har hatt tidligere.Har fått beklagelse fra Brutal Bar men vet ikke om jeg vil dra tilbake neste gang jeg er i Madrid.Tips_stress ned og la kundene ta den tid de trenger.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, nina_forsmo
Inclán B, Public Relations Manager på Inclan Brutal Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Hi Nina,

We are sorry for the inconveninece :(

We try to satisfy our clients each time and leave them a great impresion using out plates, way of serving them and with our service! Sometimes happen that not all go hand in hand....We are humans..

I am also curiouse if you also rewied us positive the other 2 times when you had a great experience! I guess not...

Greetings,

Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Vi hadde nok litt for høye forventninger til denne restauranten. Maten er god og rimelig men ikke fantastisk. Vennlige og oppmerksomme servitører men heller ikke de var fantastiske. God vin til en rimelig penge trekker opp.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Aslevatn
Inclán B, Public Relations Manager på Inclan Brutal Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juni 2019

Hi Aslevatn,

Thank you for visiting InClan Brutal Bar and for sharing your review with us
We are happy that you liked our food and our wines! We are sorry that you didnt consider your experience with us fantastic! We do our best to satisfy all our clients but as you can see we are all so different...:(

My team and I look forward to the pleasure of welcoming you back for a memorable experience this time:)
Kind regards!

Anmeldt 7. april 2019

Bestilte drikke (øl og drink), kalv, croquett, potet og bao. Alt var veldig godt, og med en litt annen vri på tapasen enn vanlig. Litt treg service, men det skyldes nok at det var veldig fullt. Anbefales å bestille bord i sesong.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 249magnuss
Inclán B, Public Relations Manager på Inclan Brutal Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. april 2019

Hi Magnus,

Thank you for visiting InClan Brutal Bar and for sharing your review with us.

We’re delighted to read that you enjoyed your experience with us and loved our dishes!

My team and I look forward to the pleasure of welcoming you back for another memorable experience!

Kind regards,

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Min sønn på 17 og jeg har hatt en fin helg i Madrid med fokus på Real Madrid kamp. Siste kvelden ville vi avslutte med «typisk spansk» mat. Av en slump ble vi anbefalt Inclan Brutal Bar. Vi angrer ikke et sekund! Fantastisk service og en herlig atmosfære toppet med Tapas.
Takk til GEORGE og RUBEN for fantastiske drinker (med og uten alkohol) og god mat + topp service!

Takk, lassek2018
Inclán B, Director de Relaciones Públicas på Inclan Brutal Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2018

Dear Iassek2018,

We are happy you both had a good time at Inclan Bar!

Thank you for reviewing us, and for spotlighting Ruben, George, and our drinks!

All the best,

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Vi var en familie på 4 stk som dro hit første kvelden får å smake på litt forskjellige retter. Her var de fult så vi gjore lurt i å reservere bord på forhånd. Vi smakte på 6 forskjellige retter å alle var kjempe gode. Glemte heilt på ta bilde som er en skam. Men anbefales på det varmeste

Takk, amalieolsen93
Inclán B, Director de Relaciones Públicas på Inclan Brutal Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Dear Amalieolsen93,

Thanks a bunch for reviewing Inclan and for letting us know what you think of our tapas! :)

Best regards,

Reisende som så på Inclan Brutal Bar, så også på

Har du vært i Inclan Brutal Bar? Del dine erfaringer!