Privat guidet tur til Prado-museet i Madrid

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Prado Museum på
Anmeldt 1. januar 2020

Prado Muesumet var stort og litt for oppskrytt . vi brukte omtrent hele dagen på å komme gjennom det . Men helt greit når regnet øste ned ute

Dato for opplevelse: desember 2019
1  Takk, Sisselalex
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Besøkte museumet i den travleste sesongen og hadde kjøpt billetter på forhånd for å unngå kø. Vi kom dit ca kl 13 og det var ingen kø verken for å kjøpe billetter eller for å komme inn. Fantastisk flott bygg og det er lurt å bruke kart hvis du vil se alt. Hovedsakelig malerier fra 1500- til 1800-tallet. Verdt å få med seg hvis man har litt interesse for kunsthistorie.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, 629kjartans
Anmeldt 5. mai 2019 via mobile enheter

Flott museum. Men vi hadde betalt for pay the line og måtte likevel stå i kø.
Museet. Vi hadde også betalt for 2 timer med guide men fikk 1 time og 30 minutter. Toalettene er svært skittene.

Dato for opplevelse: mai 2019
2  Takk, erlendh383
Anmeldt 27. august 2018

For å besøke dette museum, så må man ha god tid. Malerier av både kjente og ukjente malere. Ble dessverre litt skuffet da museet bare hadde et maleri av Rembrandt.
Men for all del. Stedet er verdt et besøk, kanskje flere besøk om man har god tid i byen.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 989aagel
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Prado- museet er vel verdt et besøk når man er i Madrid.Masse flott å se, museet er veldig stort og det er ikke mulig å få med seg alt på et besøk.Kan absolutt anbefales.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Badeanna