Ulike måter å oppleve Det Kongelige Palass i Madrid på
Anmeldt 17. juni 2019 via mobile enheter

Vi snublet tilfeldigvis på palasset på vei tilbake fra en restaurant, da vi i utgangspunktet ikke hadde tenkt å besøke det. Det angret vi fort på når vi nærmet oss. Det var såå fint. Vi fikk bare sett utsiden på kvelden, rett før de slukket lysene. Atmosfæren rundt var deilig. Alle så ut til å slappe av enten ved å ligge på benkene eller rundt fontenen, og nyte omgivelsene, med herlig musikk fra gatemusikanten.

Var en herlig opplevelse, og reiser jeg tilbake til Madrid er første prioritet å besøke palasset og katedralen like ved.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, CamillaG311
Anmeldt 28. februar 2019

Pent. Hagen er velholdt og området er enormt. Slottet i seg selv er ett imponerende byggverk med mange fine detaljer.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, chercox
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vi gikk ikke helt inn men hva fint å ta bilde gjennom gitteret og se inn. Stor plass. Blir å gå inn om vi besøker Madrid en gang til.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, amalieolsen93
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Slottet var enormt stort og flott å se på. Anbefales absolutt å se. Ikke så mange turister som man kunne forvente.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, MetteNorway76
Anmeldt 27. august 2018

En stor del av palasset er «museum» og tilgjengelig for publikum. Pensjonister få 50% rabatt på inngangspengene. I en tredjedel av palasset var det tillatt å fotografere. I resten av palasset var det ikke tillatt med fotografering selv om vaktene ikke grep inn om man tok opp camera/mobilen. Imponerende autentiske møbler fra middelalderen. Ikke minst de kongeliges luksus. Verdt et besøk.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 989aagel