Bli belønnet med One Key
Dato for oppholdet: januar 2019
evavgarcia, Assistant DirectorHotel Atlantico, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 11. jan. 2019
Kjære kunde Roy50srg

La meg først takke deg for at du tok deg tid til å fylle ut vår Gjesteundersøkelse i forbindelse med oppholdet ditt på hotellet nylig.

Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og jeg kan forsikre deg om at vi vil bruke denne informasjonen til å gi alle våre gjester en god opplevelse på hotellet vårt. Selvfølgelig har frokosten vår glutenfrie produkter

Med vennlig hilsen,
    kr 676
6.9 km fra Hotel Atlantico
Se flere hoteller i Madrid
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var heldig og ble oppgradert til et helt fantastisk rom. Et kjempeflott rom, og like flott bad. Dusjen var helt topp. Sengene var og kjempe bra. Fim utsikt over byen. Nydelig utsikt fra topp etasjen. Meget god frokost og en serviceinnstilt betjening. Hotellet lå meget sentralt. Anbefales, og spesilet rom 415.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, Persteinskog
HotelAtlanticoMadrid, Assistant Director på Hotel Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Kjære kunde Persteinskog.

Anmeldt 7. oktober 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger supert til for shopping og sightseeing. Litt vanskelig tilgjengelig for messeområdet ifema siden taxi er vanskelig I rushtiden og man må skiftes baner, men d var verdt d for å bo såpass sentralt. Frokosten var akkurat innafor. Hyggelig betjening både til frokost og I resepsjonen. Der eneste som gjør at jeg ikke gir helt full pott er utvalget til frokost, men bare pirk.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, 415monicas
HotelAtlanticoMadrid, Assistant Director på Hotel Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2016

Kjære kunde Monica S

Anmeldt 2. juni 2015 via mobile enheter

Supert hotell, med nydelige bad. Flott beliggenhet og vennlig betjening. Frokosten var utmerket, med det aller meste på plass, innclusive Cava. Står vel til de 4 stjernene. Fin og litt gammelmodig design og innredning. Kort avstand til Sol og plaza Major, og greit til museene og Retiro parken.

Dato for oppholdet: juni 2015
1  Takk, AndersF110
Svar fra ledelsen:Besvart 16. juni 2015

Kjære kunde Anders F.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 25. januar 2015

Hotellet ligger meget sentralt, rett på Grand Via. Stort rom med et stort bad. Rommet hadde også en liten privat balkong man kunne sitte på ved fint vær. Minibank tilgjengelig på rommet om ønskelig og kostnadsfri safe tilknyttet rommet. Et rolig hotell, med imøtekommende og hyggelig betjening 24 timer i døgnet.
Frokost kostet 10€ pr.pers. Benyttet oss ikke av dette, da god, spansk frokost er over alt i Madrid til en billigere pris. Ingen åpen bar på denne tiden av året som vi la merke til. Er fortiden under utvendig renovasjon, uten noen hinder for gjestene på hotellet. Kun en kort gåavstand til mange av serverdigheten og mange av gågatene.

Dato for oppholdet: november 2014
1  Takk, 72taurus
HotelAtlanticoMadrid, Assistant Director på Hotel Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2015

Kjære kunde 72taurus.

Anmeldt 7. januar 2015

Midt i sentrum av Madrid, desverre for tiden innpakket klar for ytre vedlikehold, frem til mars 2015.
Gåavstand til hva og hvor, samme hvilken vei.
Fine rom, i vårt tilfelle var sengen nesten større enn rommet, men smakfult innredet om noe smått.
Frokosten kostet mer enn den smakte

Dato for oppholdet: januar 2015
Takk, randi1960
Svar fra ledelsen:Besvart 16. januar 2015

Kjære randi1960.

Takk for at du gjennomførte undersøkelsen angående ditt siste opphold hos oss.

Jeg vil beklage på vegne av hele vårt team for at vi ikke oversteg dine forventninger. Din tilfredshet er viktig for oss og vi vil bruke tilbakemeldingen du ga oss til å implementere forbedringer for å sikre at vi tilbyr en bedre opplevelse for gjester i fremtiden.

Jeg håper at du vil vurdere å besøke oss igjen slik at vi kan få en ny sjanse til å gi deg en førsteklasses opplevelse.

Med hilsen,