“Anbefales!!!”
Anmeldelse av JUNGLEKING - Food Monarchy - STENGT

JUNGLEKING - Food Monarchy
Prisklasse: kr 118 - kr 355
Anmeldt 7. juli 2023 via mobile enheter

Beste restaurantopplevelsen i Madrid! Maten var ypperlig og svært hyggelig personale som strakk seg langt for å gi oss en god opplevelse. Også barna likte maten svært godt. God stemning i lokalet. Anbefales på det varmeste.
Kommer gjerne igjen!!!

Dato for besøk: juli 2023
1  Takk, Birgitte H
AMAZONIA MADRID, Dueño på JUNGLEKING - Food Monarchy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2023

Vi er veldig takknemlige for at du valgte å spise på vår restaurant. Takk for din preferanse, og vi håper å se deg igjen snart.

Anmeldt 3. desember 2023

Dato for besøk: desember 2023
    • Atmosfære
Anmeldt 12. november 2023 via mobile enheter

Dato for besøk: november 2023
JUNGLEKING - Food Monarchy, Dueño på JUNGLEKING - Food Monarchy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2023

Anmeldt 7. november 2023 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2023
JUNGLEKING - Food Monarchy, Dueño på JUNGLEKING - Food Monarchy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2023

Anmeldt 5. november 2023

Dato for besøk: november 2023